Met de nieuwe update fixen ze eindelijk die Neo-Tokyo Arena, zodat je een standaard arena hebt ipv die waardeloze kut-wanden.
je kan twee arenaś bij je voorkeuren wegfilteren. Neo-tokyo vind ik ook de minst lekkere arena. Wasteland vind ik dan wel weer heel fijn
Wasteland is prima, maar die heeft ook niet van die elevated wanden, dus daar heb ik dan ook geen problemen mee. Ik las dat sommige die Starbase (ofzo) ook een vervelende map vinden, maar die vind ik zelf ook prima. Ik heb er alleen een hekel aan als ze er dus rare dingen in gaan gooien, zoals extra muren in het midden, of een diep gat, of verhogingen, etc etc. Dingen waardoor je auto 'gelanceerd' worden, daar hou ik niet zo van.
Een goal maken in rocket league is echt gamegasm! Ik maakte een hattrick en saaayy saaaaayyy!!!! Grote blij!
Ik had eergisteren echt 2 geweldige saves in 1 game, waar je echt niet twijfelt dat het een dikke vette save was (zelfs tegenstanders gooiden er 'wow', what a save, close one', etc etc uit.), maar bij de scores achteraf stond dat ik 0 saves had. Zeer irritant. Sowieso vind ik de laatste update niks. Teveel games die niet starten want te weinig players.
Nee, sowieso een bal die ik half vanachter de lijn vandaan wist te halen door via de muur(achterlijn) zo horizontaal door de goal heen te vliegen, op flink hoge snelheid. Echt een mega-save.
Gisteren de gehele avond vlekkeloos kunnen spelen, afgezien van een wat belabberde framerate in sommige arena's.
Ik heb eigenlijk het gevoel dat het alleen maar erger wordt hoe langer je speelt. Als ik de game ff opnieuw opstart is het vaak meteen beter.