Voor de liefhebbers ( dus niet de jankerds ) update van AC is live.. Ik kreeg hem net toen ik de game wou starten.. Update is 1,65 gb Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ben wel benieuwd naar je eerste indruk. Heb wel weer zin om een avondje te racen. Verhuizing zit er weer bijna op dus de Xbox kan weer aan!
Opzich al een hele verandering.. Moet zelf ff weer wennen omdat ik een poosje niet heb gereden. Enig nadeel is dat je elke keer andere lobby moet maken met een andere naam en je niet alles vanuit de lobby weer kan veranderen voor de volgende race. Hoe dan ook er zijn privatelobby's en dat is al heel wat +5 nieuwe auto's en de Highland track Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahawhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahaha Maar ik ben geen hater!
Net even gekeken naar de opties. Tof is dat je iedere afzonderlijke auto kan kiezen, tot 16 (ongerelateerde) verschillende auto's. Je kan penalty's instellen, assists, bandenwarmers, tracktemperatuur en zelfs een qualify limit om de noobs eruit te filteren. Menu is wel nog wat onhandig en traag, maar ik heb zeker zin vanavond dingen uit te proberen.
Ik had trouwens ook gezien dat als je in een practice of qualifying zit je de camera settings kan veranderen als je op x drukt.. Moet je wel doen als je in de pits staat via je je pause menu Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Jawel hoor.. Maar racen in je uppie is niets aan.. En met randoms dan weet je wel hoe de eerste bocht gaat Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik heb gisteren wel even kort de update bekeken. Mooie toevoeging de private lobbies. Je kunt ze ook public maken waardoor er ook meer lobbies zijn om te joinen. Daar heb je natuurlijk wel meer kans op rammers. Echter is het niets vergeleken met de PC versie waar ik nu alleen nog maar mee speel. Ik vind ook dat de frame rate echt zuigt. In online valt dit wel mee maar als je bijv. een quick race doet met 12 AI auto's is het niet vooruit te branden. Ik moet wel zeggen dat ik mijn XBOX zowieso in het geheel erg traag vind de laatste tijd. In de menu's en games. Lijkt wel of MS iets gedaan heeft om het traag te maken zodat je overstapt op de Xbox One X. Wat AC betreft blijft het allemaal heel summier als je dit vergelijkt met de PC versie. Ik vind PCars dan toch wel echt veel completer. Ik hoop dat PCars 2 de driveability van AC gaat evenaren. Die is in AC wel erg goed. Ik zeg dit als leek want ik ben echt geen top rijder met mijn controllertje.
Ik heb het geprobeerd maar AC loopt voor geen meter. Mijn hele Xbox is traag. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk