Code om te registreren op de Bungie site. Daarna moet je wachten tot Bungie de boel aan zet. Je kan dan pas kiezen voor welk platform je de beta wil.
Hou op. Ik zit hier met een dikke Titan Hamer in m'n broek. Eindelijk word de Titan Defender/Captain 'murica wat offensiever.
HYPE DOOR HET DAK! ONVOORSTELBAAR. Wacht eens even? Wit scherm. Fuck wit. Dat witte gezeik altijd. Bungie, stel racisten.
Ondanks sommige kritieken op de game, ben ik wel heel erg benieuwd naar het eindproduct. Als die goed ontvangen word, en niet alleen door de pers, dan wil ik hem zeker wel spelen. Ik wil alleen niet weer zo'n kut systeem wat betreft de DLC. Dat het nu meer casual is geworden, dat was te verwachten. Bijna alle MMORPG's die ik geprobeerd en gespeeld heb draaien al voor meer dan 50% om de casual spelers. Even afwachten hoe het gaat uitpakken, want D2 hoeft nog steeds niet kut te zijn, maar gewoon op een andere manier goed.
Net ook maar een preorder bij bol.com geplaatst om de beta te proberen. Gekozen om met acceptgiro te betalen, dus kan hem altijd nog cancelen. Heb geen mensen in mijn omgeving die Destiny spelen. En Destiny is naar mijn mening alleen leuk met vrienden. Destiny is geen game voor de solo player Dus denk niet dat de kans groot is dat ik hem uiteindelijk ga halen Tenzij de BETA mij wegblaast natuurlijk.
Volgens mij zal Destiny 2 juist meer om de solo speler draaien, of ik moet dit topic totaal verkeerd begrepen hebben.
Zou best kunnen. Heb het nieuws omtrent deze game niet echt gevolgd. Had het meer over deel 1. Maar ben toch wel benieuwd naar de BETA van deeltje 2.
Geen hoge verwachtingen stellen aan een BETA. Een Strike, PvP, uurtje op de boerderij wandelen en de eerste missie. Meer niet.
Destiny 1 draait inderdaad niet echt om het solo spel, maar ook daar is veel wel solo te doen. Alleen raids, heroics en andere strikes niet, tenzij je light level ver boven het minimum vereist ligt. En ja, ben ook zeer benieuwd naar de BETA en wat mensen er van vinden. Van mij hoeft de game absoluut niet sneller, vond deel 1 al tering snel. Hopelijk is die een kleine slag teruggeschroefd t.o.v. Destiny 1. Als ik idioot sneller games wil, dan ga ik wel COD spelen. Overigens vond ik Destiny 1 niet sneller dan de gemiddelde COD. Laten we eerst maar afwachten tot de eerste beelden van de BETA online komen.
Hmm. Hoezo lees ik op Reddit en Twitter nu al weer van "Destiny grootheden" dat de Sentinel Titan de game gaat breken? Hebben die mensen de game al uitvoerig gespeeld dan? Of is het pure jaloezie dat een class, die in deel 1 redelijk "saai" was, nu ineens meer kan? Zowel offensief als defensief? Komt het omdat de spelers die een Warlock als main hebben het niet gaaf vinden om een plasje zeik op de grond te dumpen die hun een (en Fireteam) een buff geeft? Of mensen die een Hunter als main hebben die het niet leuk vinden om als Samurai-Poledancing-Jack te spelen? Gaat echt nergens over. Laat ze de beta eerst spelen om dan te oordelen.
Er zijn er genoeg op dit forum die de game op PS4 spelen. Ik kan niet zeggen of zij zin hebben om iemand erbij te hebben, maar aan de Xbox kant heb je iig voldoende van xbw om bij aan te sluiten Ik heb Destiny 1 alleen in het begin met vrienden gespeeld, maar die haakte al snel af. De tijd erna eigenlijk alleen maar met de flippo's van hier zowat dagelijks gespeeld. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk