gemist, maar hoorde al veel goeie dingen dus zal te twijfelen of ie tof genoeg was om in bios te gaan kijken.
Nah ik voel er meer voor om deeltje 1 en 2 lekker thuis te kijken op mijn comfy bank en een schitterend scherp beeld en dan later naar deel 3 gaan in Pathé met in elk geval een mooi groot en scherp scherm vergeleken met waar ze die marathon houden. Hoe vond jij de vorige twee?
Hmmmm i see. Deel 1 blijf ik echt tof vinden. Gewoon hoe alles begint met Caesar enzo en James Franco is tof in deze film. 2 vond ik ook tof , maar wel minder al. Nou ja, ik ga het zien zaterdag.
Gisteravond gekeken en het was inderdaad een zeer goede filmtip . In het begin dacht ik dat het misschien wel een beetje zo als Signs zou gaan worden maar wat zat ik er naast zeg Spoiler Toen ik erachter kwam waar de film een beetje over ging moest ik meteen aan deze aflevering van de Community denken
D23 (Disney Expo) gaat morgen van start. Word hier-en-daar wederom gemeld dat de 3e spinoff film aangekondigd gaat worden. De Boba Fett film is "on ice" gezet wat de weg vrij maakt voor een eventuele Obi-Wan spinoff. Please ...
Al vind ik de keuze voor Oldman kut, beter hadden ze hiervoor John Lithgow gekozen. Die was subliem in The Crown, maar voor de rest lijkt me dit een toffe film. Lijkt wel een beetje alsof ze voor alle Veteranen overleden zijn nog even een serie WW II films moeten doordrukken het komende jaar.
Okay, ik beken, you got me Maar ik vind de verandering ook Cool, al jaren volgde ik de comics, de oude Tante May was leuk voor het moraal, in een klein huisje met Petertje zonder geld Lol, maar de jongeren van nu spreekt dat consept niet meer aan, omdat men vandaag de dag Luxe beelden willen, een logische keuze
Ik deed gister Ghost in the Shell aan, na een half uur kon ik er niet meer tegen. Wat was dat voor bullshit. Stop Hollywood.