Tsja het is hetzelfde idee en zelfs beter. En als je de tweede optie neemt waar je je melee charge terugkrijgt is de ouderwetse shadestep. De animatie is zelfs hetzelfde.
3 subclasses? Ik heb er toch echt 6 gezien of je moet het anders bedoelen. En Hybrid zei het al, maar er zijn inderdaad 2 verschillende dodges: De marksman dodge en de gamblers dodge. Bij de marksman dodge heb je die 'pirouette' en herlaad je je wapens. Bij de gamblers dodge heb je de shadestep animatie min de paarse smoke en het moment van verdwijnen en genereert melee energy als je het in de buurt van enemies doet.
Dank voor je uitleg, maar ben niet van gisteren. ;-) Ik snap heus wel wat beide dodges zijn en wat ze doen. Ik volg en speel Destiny sinds Destiny Alpha. Ik heb alleen nog niks gezien van de Nightstalker subclass en de OG Shadestep. Mbt de subclasses? Daar heb je gelijk in. Er zijn er 6 te zien. Dat was een typo. Wat ik heb gezien is: Titan - striker en sentinel Hunter - arcstrider en guncunt Warlock - dawn blade (eigenlijk sunsinger) en een korte impressie van de voidwalker in PvP.
Naja, de gamblers dodge heeft dus wel dezelfde animatie als de Shadestep, maar dan dus zonder de smoke en disappear. Maar ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat de exacte shadestep weer terugkomt, al kan ik het mis hebben. Dat er nog extra subclasses bijkomen is nog niet uitgesloten vanwege deze tweet: EDIT: Ik zie dat de geciteerde tweet niet zichtbaar is, maar dat is deze:
OG shadestep alleen voor de Nightstalker kan niet meer. Want de buttons zitten al vast aan die dodge die iedere Hunter class nu heeft.
Ik ga er niet van uit dat TTK subclasses in Destiny 2 zitten. Denk dat we gewoon weer met 2 subclasses beginnen en die verder uitwerken. Zou leuk zijn als ze er nog in zitten ... maar je ziet Ghaul je "light" ook pakken in een cutscene. Dus zou zomaar kunnen dat hij die gewoon jat.
Morgen voor het XBOX volk Ben echt zo fucking benieuwd. Goede nieuws met de weapon mods van gisteren en die NESSUS video van IGN gisteren had al meer patrols dan Destiny 1 had (bijna dan). Overigens wel grappig die tweet van Noseworthy. Vind dat je als developer altijd uit moet kijken wat je zegt. Zeker als je het niet ontkent/bevestigd. Als het er dan niet in blijkt te zitten krijg je bakken met stront over je heen.
Kom op Shiz, wat moeten we zonder je in het Destiny universum? Je laat die grote uit de kluiten gewassen varkens toch niet niet winnen in Destiny 2?
Om Ome @SHiZ NL te begrijpen moet je Ome Shiz worden. Je moet "The art of the Knee" onder de knie krijgen. Op z'n tijd leren om "WAT!" te roepen. Een legitieme haat uitspreken richting Warlocks ("met je kut jurk") en, net als mij, altijd haten op een game die je compleet kapot speelt. De term "loot binnen, game in de kast" heeft hij dan ook uitgevonden.