Vind wel weer tof hoor, erger mij vooral aan de PS4 controller wat een kut ding. Strike was erg tof, PVP weer even wennen. 4 VS 4 is wat te weinig mensen denk ik, speelde wel leuk.
- Story mission is gaaf, ziet er goed uit. - Strike vind ik 1 van de leukste tot nu toe. - Crucible is wennen. Ability chargen duurt te lang, het is jagen op heavy maar de toevoeging van de assist = kill is lekker. Countdown meh. - Sentinel is heerlijk, striker nog niet gedaan - Arcstrider Gunslinger prima - Warlock nog niks mee gedaan Het voelt in ieder geval vertrouwd. Je kan niet verwachten dat ze het compleet omgooien, anders is het geen Destiny meer.
Destiny 2 is een sequel op Destiny. Je kan niet alles ineens compleet omgooien. Er blijven wel dingetjes voorbij komen waarvan ik niet snap dat het veranderd moest worden, maargoed. We gaan het vanavond maar eens bekijken.
Van wat ik gezien heb vond ik vooral de scale van de Strike positief. Dat voorspeld dat de "open wereld" een stuk groter kan/gaat zijn.
Destiny 2 is een sequel. Dat mensen het leuk vinden om aan te geven dat het DLC is, dat snap ik dan weer niet. Hier-en-daar zie ik geen haat op de Sentinel Titan, waar ik blij zat om ben Supers, abilities e.d laden langzamer waardoor grenade spam verminder is. Zie het vanavond wel. Als Destiny op de mat valt speel ik toch echt de eerste weken PvE.
Ja? Nu lijkt Arcstrider je weer tof @bulletproof010? Weet je het zeker? Heb een hele week aan moeten horen hoe de Sentinel Titan OP as fuck was Novabomb Tracking, ik weet niet wat ik er van moet vinden;
Sterker nog.. @bulletproof010 is al een petitie gestart op reddit onder een schaduwaccount https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/6o749d/petition_to_buff_d2_hunter_subclasses/ EDIT: Van wat ik zo lees is er al een favoriet wapen onder de community. Dit wapen steekt met kop en schouders er boven uit als ik alle comments zo lees: Spoiler SALT
Volgens mij kan je die trackende NOVA bomb op commando laten exploderen. dacht zoiets gehoord te hebben op fireteamchat. Iemand van PS4 die dit kan bevestigen???
Nee. Want degene die op PS4 spelen zijn Maximus Salticus. Destiny 2 = Destiny 1.5 60 euro voor DLC. Speel het niet want OG Shadestep is weg
Fixed Voor zover ik op streams zag, lijkt het mij allemaal een stuk beter dan d1. Minder chaotische momenten, wat mede komt door minder ability spam en supers en natuurlijk minder spelers. De mensen moeten nu goed gaan nadenken wanneer ze een ability/super gebruiken. Geen irritante stickies of shoulder chargende debielen die je 1hit killen... omdat ze niet een normale gunbattle kunnen winnen.
Ja, toch is het jammer dat er op deze dingen gehaat worden want ... dit is Destiny. Geen Halo, COD of Battlefield. Supers staan centraal in een game. Weet nog heel goed dat jij vroeger als Gunslinger erg veel plezier had als je iemand omtoverde tot Unicorn met je Sticky. Hetgeen waar ik bang voor ben is dat PvP straks één groot zweet festijn gaat worden. Zeker omdat het nu al tactischer gespeeld word door heel veel mensen. Normale Gunbattles waren altijd onderdeel van Destiny 1 totdat Bungie het nodig vond om complete classes (pulse, handcannon, autorifles) gewoon om zeep te helpen. Het laatste jaar heb ik nog nooit zo weinig variatie gezien in de Crucible ... en dat zorgt weer voor veel ergernis.
Serieus? Wat rook jij? Dat wil ik ook wel uitproberen... Ik gunslinger?? Serieus??? Ik speel altijd blade op hunter.. geen goldy geen nightstalker... De keren dat ik gg was zijn op 1 hand te tellen. #FAKENEWS!!!
Iemand die ook zo'n zin krijgt in een release van een game als deze en dan vooral tijdens een regenachtige periode?