Heeft iemand met zijn Thrustmaster TX wel eens het probleem gehad dat die niet wil reageren als een hondsdolle reageert? Elke keer als ik mijn TX aanzet wil die gaan kalibreren. Hij neemt een aanloop door 20 graden naar links te gaan, knalt dan volledig naar rechts en ook echt hard en dan de andere kant op en dit blijft die volhouden totdat ik hem weer uitzet... Heb de firmware al geupdate en als ik hem op mijn laptop aansluit is het hetzelfde verhaal. Kan er dus ook niet op racen omdat die alleen de xbox knop registreert maar niet de A,B,X of Y knop. Heb al wel een ticket bij Thrustmaster ingeschoten maar mogelijk heeft een van jullie een keer eenzelfde probleem gehad?
Ik ga woensdag in Lelystad (buiten) een 2-uurs race doen met een groep vrienden: http://www.hartvoorautos.nl/2-uurs-race-karten-26-juli-hart-voor-autos-special/ Gister konden wij ons nog inschrijven met 2 teams, dus als jullie nog 1 of 3 mede-karters kunnen vinden...
Tof Dex!! Helaas zelf woensdag verhinderd.. @Sven. Geen last van.. M'n TX calibreert wel elke keer als ik hem aanzet, maar dat is dan beperkt tot een keer naar links en een keer naar rechts, en dan terug naar ongeveer het midden.
@Sven, updaten heeft volgens mij geen zin. Je moet nog even kijken of via Thrustmaster de Online calibrationtool kan downloaden. Dat werkte bij mij. Ik weet alleen niet of thrustmaster die nog distribueerd, anders heb ik m nog wel voor je, maar ben nu op vakantie tot eind July.
@asjemenou75 thnx voor de tip. Heb het programma gedownload, dus geniet lekker van je vakantie! maar het handmatig calibreren of automatisch is gegreyed out, ook in admin mode. Denk dat het een retourtje Thrustmaster gaat worden. Meer filmpjes op youtube mbt broken calibration..