Vond em ook niet geweldig. Dunkirk is echt alleen mooi geschoten, beelden prachtig etc. Maar spannend of entertaining was het voor mij niet.
Baby Driver Met werk woensdag iets eerder gestopt en met z'n allen hierheen gegaan. Niet een film die ik zelf zou gaan kijken, maar toch wel blij verrast. Leuke muziek vooral.
Get out Fucking hell zeg. Niks over gelezen of gezien en dan krijg je dit. Bizar vage en mindfuckende film. Aanrader om deze film te kijken zonder er iets over te lezen of zien. 8/10
Same here man. Maandje of iets langer geleden in de bios gezien en daarvoor nog niet eens een trailer gezien. It's the way to go.
Jup. Wil er eigenlijk meer over zeggen, maar dat kan eigenlijk al wat spoilen. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Je kan altijd tags gebruiken Heb zelf Suicide Squad en Pixels gezien. Beide kutfilm. SS vond ik gewoon verschrikkelijk slecht qua bijna alles en die Leto wil ik nooit meer als Joker zien. Man wat een ramp was dat. Pixels was BS.
Trailers liggen qua vergelijking ook niet ver uit elkaar als het op het epische deel aankomt. Ook best wel hyped dus, maar shit, WW krijgt nog een vervolg en Suicide Sqaud ook. Beetje too much, ook nog met al die Marvel films er nog bij.
Avengers Infinity War trailer. Mindere kwaliteit dan de andere maar geen halve screen haha. https://vk.com/video-73629052_456242140?list=43f564e315408c094f
Hoe moet het er dan uit zien? Zijn alien dingen. Wat gebruik je als referentie hoe het eruit moet zien dan? Cool, is de aquaman er ook ergens?