In totaal nu 11 legendary raids gedaan, 2 lugia's en 1 arti gevangen. Wij hebben er ook 1 in de groep die er al 6 van beide heeft... Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Waar zit je ergens in NL,.... kom ik wel een x die kant op. Vandaag weer 3x voor Jan L. staan wachten. Nu vlak bij ook weer eentje, maar heb er geen zin om weer voor niks die kant op te lopen.
Spijkenisse. Hier vaker het probleem dat er te veel zitten dan te weinig eigenlijk. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
piccas van wat? Waarom zou ik moeten bewijzen dat ik in een gebied woon waar mensen het wel nog spelen... Kan ik het helpen. Ik heb nog nooit gecheat met dit hele spel en zal dat ook niet doen. Als je dat niet gelooft doe je dat niet, interesseert mij het.
Waarvan foto's? En hoe zou dat bewijzen dat dat hij geen spoofer is? Los van het feit dat het bullshit is om te denken dat iemand spooft als ie 11 raids heeft gedaan. Ik zit in een groepsapp van Maastricht met 50+ man en er kwam gisteren op elke legendary raid ongeveer 40 man af. Dezelfde. En articuno en Lugia spawnde gisteren en vandaag ook nog keer op keer, ieder uur minstens 2 keer.
Bij ons lopen ook groepen van 768 mensen of meer rond. Velen lopen op gouden sandalen met veters van diamant. Telefoons met hoesjes van parels en antennes erop voor 8G internet. Volgens mij zijn die lui ook echt goed. Eentje had laatst een charizard gevangen van 7698CP volgens mij
Hier in Zaandam hebben wij een groepsapp met ruim 100 man erin gister ook steeds wel raids met 40+ man gedaan voor de legandaries inmiddels 1 Lugia en 4 Articuno in bezit
Na 7 raids eindelijk Articuno binnen. Strong IV, maar boeie. Nieuws omtrent legends: Articuno: 23-7 / 30-7 Moltres: 31–7 / 6-8 Zapdos: 7-8 / 13-8