Beetje je eigen glazen ingooien dit, want zullen wel weer genoeg mensen zijn die nu al de game afrekenen op deze beta-versie...
Qua communicatie blijven ze een stel prutsers. Update: vandaag nog wat potjes gespeeld. Verbinding was al stukken beter. Zelf geen rare acties meegemaakt nog. Alleen die cursorswitch blijft vreemd. Verder vind ik m echt wel vet.
Nou ja, in ieder geval goed om te horen dat ik niet de enige ben met deze klachten en dat de rest dan gaat roepen dat ik compleet gek ben ofzo. Als de hele community nu al aangeeft dat dit niet klopt, dan moet het waarschijnlijk wel goed komen. Nu care ik persoonlijk alleen om de SP ervaring, dus die demo wordt belangrijker voor me. Vanmorgen weer even paar potjes 2017 gespeeld, en vermaak me er nog steeds uitstekend mee.
ik vind het geweldig. ik heb dan ook een fantastische internetverbinding en stel hem zo in (lvl 5) dat ik alleen tegen anderen met een top verbinding speel... het is geweldig. deze game gaat diep. weer veel dieper dan 17 dat ook al zo goed was.
Ik vind m veel beter dan 17. Veel realistischer. Hier en daar zitten er nog wat gekke dingen in zogezegd, maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt. Vooral het verschil tussen spelers vind ik heel goed merkbaar. Pogba is echt een beest, fysiek zó sterk in de (kop)duels. Ook met de keepers heb ik echt nog geen problemen ervaren. Alleen het verwisselen van de cursor in verdedigend opzicht werkt nog niet naar behoren. Verbindingen zijn prima, ik dacht dat level 1 de max verbinding was. Heb glasvezel, dus zal voor mij niet veel uitmaken.
Geen idee, meestal eind augustus (na de Gamescon). Ik heb gister een keertje 3vs3 geprobeerd, maar dat werkt echt voor geen meter. Enorm veel lag en bovendien speelt het gewoon niet fijn. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen hier serieus iets mee gaan doen.
Ik vind het echt heerlijk spelen zeg! Paar potjes gedaan en die Lacazette speelt echt geniaal. Weer een stapje verder dan 2017
Ik speelde vroeger op serieus niveau heel veel 2vs2. Daar heb ik echt geld mee verdient, samen met mijn medespeler. We gingen dan toernooien af (offline) of we werden uitgenodigd door anderen (kom je een kamer binnen vol met gangsta's en dan moet je tegen al die gasten spelen voor geld hahaha). We hebben op die toernooien ook weleens 3vs3 gespeeld offline en dat is inderdaad niet te doen. 2vs2 is de max en dat is alleen echt goed speelbaar als beide speler een soortgelijk niveau hebben. Alles meer dan 3vs3 is alleen voor de gein een keertje leuk, want het is te chaotisch om echt te kunnen voetballen.
Ik heb sinds kort een PS4 pro en PES 17 was in de aanbieding in de store. Wat speelt die weer heerlijk, lijkt veel beter dan de xbox one versie. Ben nu ook wel heel erg benieuwd naar PES 18. Heb hem iig gepre-orderd. 25-26 augustus ga ik met een maat naar Gamescon dus hopelijk daar ff spelen
Overigens, de beta-versie is alleen maar bedoeld om online uit te testen. Konami geeft zelf toe dat ze de E3 versie gebruikten voor deze beta online. Dus ja, dan vind je natuurlijk verbeterpuntjes. Konami wil alleen feedback voor de online-verbinding. Trouwens, misschien hebben jullie gemerkt dat Digitaalgras een tijdje off line was maar dat heb ik met de support van Cloud Banget ( de host van Digitaalgras ) opgelost. Er was sprake van een registrar van Cloud Banget die ons opeens op een andere host zette en bovendien werd hierop te traag gereageerd door Sander, de huidige admin van Digitaalgras. En hoewel ik helemaal geen admin ben heb ik zelf maar de zaak geregeld met Cloud Banget. Alles is nu weer in orde Ik heb ondertussen weer wat nieuwtjes geplaatst op het Pes2018 topic Misschien kunnen jullie daar op reageren? Digitaalgras is wat stil de laatste tijd ( mede door het off line zijn ) en daar wil ik verandering in brengen!
Mwoah, ziet er opzich wel netjes uit, maar lijkt veel op FIFA. Ik vind de menu's persoonlijk niet heel storend, vind de wachttijden irritanter.
Ja dit is dus niet de officiele UI hé Die ziet er zo uit: Dat lettertype hebben ze al sinds.. 2006 ofzo? Echt wie kiest die kleuren?