1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Was wel 1 van de mooiere banen (oranje), maar wel beetje kort, en ik heb liever fucking lange nieuwe tracks. En dan niet die saaie kale platte lege kut-circuits in de USA, maar gewoon net als Driveclub schitterende lokaties door de natuur enzo.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Mij lijkt een remake van een flink stuk Duitse autobahn geweldig.
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nadeel van 700 auto's zal wel zijn dat de geluiden weer allemaal op elkaar gaan lijken. FM2 was gewoon fantastisch, als je daar een andere uitlaat opzette dan klonk de hele auto echt alsof er een andere uitlaat op zat. Dat is sinds FM2 niet meer geweest!
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net even bij die auto's gekeken, maar zal nog wel onvolledig zijn. Zie niet eens de cover auto (nieuwe Porsche) erbij staan. Daarbij ontbreken wel veel modellen, maar wellicht zullen ze niet alles erop zetten. Ze moeten natuurlijk nog wel iets te melken hebben. ;)
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Gewaagde conclusie, als er letterlijk in de eerste zin staat dat het er meer dan 700 zijn en er nauwelijks 200 in de lijst staan. :whistle:
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Geen idee wat er gewaagd aan is en zie ik niet echt een conclusie staan. Echter zoals aangegeven zal er nog wel een hoop bij komen en dat blijkt uit jouw reactie m.b.t. de 700 vs 200.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als je het bericht gewoon leest is het overduidelijk dat de lijst onvolledig is. Dat jouw uitspraak (ook wel: conclusie) gewaagd is, is dan ook sarcasme.
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Op de garage pages van de officiele site maken ze gewoon elke week een lijstje bekend. Dus ja dat is idd onvolledig. Ze begonnen met tig auto's uit de wat exotische merken in week 1 (vorige week dinsdag. Deze week kwam daar de vintagelading bij. Ik verwacht een zeer uitgebreid aanbod en ben ook blij dat ik mogelijk met mijn eigen auto aan de slag kan omdat VW terug is. Ik vrees alleen dat ze vooral de iets oudere versie van de auto's gebruiken die er al eerder waren (en in real life beter verkocht zijn).
    Hier de volledige lijst tot nu: https://ar12gaming.com/articles/forza-7-car-list
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Volgens mij verwar je het woord conclusie met aanname en er staan nota bene zelfs een smiley bij,.....:F:
    Ook geen idee welk bericht je nu bedoeld, maar maakt ook verder niet zoveel uit.




    Thx, ben er inmiddels ook achter, zullen dus nog genoeg bijkomen. Wel benieuwd wat er allemaal nog in het vat zit.
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je zegt toch zelf dat je naar die lijst met auto's zat te kijken? Nou, dat bericht dus, dat twee posts boven je originele post staat. Ik ging er vanuit dat je in ieder geval iets daarvan gelezen had, dus dat die opmerking als aanname bedoeld was hield ik al helemaal geen rekening mee. Aan de andere kant, grote kans dat je op een hele andere lijst hebt zitten kijken, want de cover car zit er wel gewoon bij.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Bitchfight!

    (Man man man.....)


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nee, heb die niet eens gezien en heb ook nergens op gereageerd. Had enkel een youtube filmpje gezien met een lijst. Dus daar zal het wel in zitten. Enfin,.. er komen nog meer auto's. :)




    Bijzondere bitchfight dan,....valt volgens mij reuze mee.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  15. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Jep een nieuwe week met een forse lijst leuke auto's. Wellicht nog interessant om toe te voegen is dat helaas opnieuw een VW-achtig incident (ala FH3 ) zich voordoet omtrent Forza 7. Toyota zal namelijk geheel ontbreken met productie auto's. Wel zullen er een aantal auto's uit de raceklasses in zitten. Dus geen productieversies van Supra's, Celica's, gt86, ae86 etc in deze Forza.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo dat eigenlijk? Wel jammer natuurlijk, auto's zoals een Supra en AE86 horen in een game als FM.
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Goede vraag. Antwoord doen ze net zo schimmig over als vorig jaar. Bij VW ging men er vanuit dat het met het sjoemelschandaal te maken had maar dit is nooit ergens officieel gemaakt. Alleen op fora werd het driftig geroepen. Maar vraag me af of dat wel zo was gezien dit diesels betrof en de populaire auto's gewoon benzine varianten waren. Los daarvan boeit het niet voor dergelijke racegames. Dus het zal wel iets zijn met licensiekosten die nu verliepen of duurder werden oid.
    Maar uh eens ja de Supra hoort er voor mij al sowieso in en staat altijd meerdere keren in mijn in-game garage en de andere modellen genieten ook mijn interesse.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat van het diesel-gebeuren lijkt me
    ook sterk. Zal toch gewoon met licenties te maken hebben.

    Eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat werkt.
    Of alle merken er geld voor krijgen en of er wellicht ook merken zijn die er voor moeten betalen. Kan me best voorstellen dat bepaalde merken er veel baat bij hebben.

    Los daarvan wel jammer als bepaalde 'iconen' er niet inzitten. Ben wel blij dat Porsche er nu standaard in zit.
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Voor de geinteresseerden is er gisteren een nieuwe lijst met weer zo'n 100 extra auto's bijgekomen. Ditmaal gericht op de Amerikaanse markt en voor mij het gedeelte van de lijst met de minste aantrekkingskracht. Genoeg vette auto's natuurlijk maar ik rij uiteindelijk zelden in de Amerikaanse modellen in-game.
    Hopelijk volgende week een Europese lijst en laat er please een Scirocco-R inzitten en dan het liefst de gerestylde 2014-2017 versie. Maar ze zullen wel voor de variant gaan uit de andere Forza's (minus FH3 ) maar beiden zou wel leuk zijn om het up-to-date te houden!

    https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/FM7_Forza_Garage_Week_4
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046

Deel Deze Pagina