Opzich zou ik een nerf van aantal kogels naar 4 van de Main Ingredient helemaal niet erg vinden voor een power weapon. Je hebt in principe 4 vrijwel instant kills, zij het er 1 minder zijn als je een keer mist (of meer als je scheel bent). Schaal de rocket naar 2 ammo, want je hebt hierbij mogelijkheid op multikill. Sniper iets van 6 of 8 want dit wapen vereist meer precisie en skill en dat mag naar mijn mening beloond worden. Grenade launcher heb ik eigenlijk geen idee van hoe sterk die is, dus daar kan ik nog weinig over zeggen wat ik zou willen zien.
@MightyMikeDX Inderdaad. Het enige wat ik liever zie is dat ze even afwachten. Zeker omdat er maar een beperkt aantal wapens in de beta zaten. Wie weet is die Fusion uiteindelijk niet eens het ergste
Zit bungie ons daar nou te fucken door: - de titan een solar wapen te geven - de Hunter een void wapen te geven - de warlock een arc wapen te geven.. 3rd subclass anyone?
Maak je onze clan nog ff een Destiny 2 clan? Dan kan iedereen van xbw profiteren van de bonussen van een clan bij launch. Dan verwacht ik Bullet ook wel weer terug in de clan ipv zijn Emo groepje die wil vast wel rewards ofniet Juan @bulletproof010 ? Edit: wat een tyfus lelijke armor trouwens. Hou maar hoor kut PlayStation. Die gun, strike en map tho... Nog steeds onbegrijpelijk hoe je gewoon content voor 1 console maakt terwijl Destiny voor 3 consoles uitkomt. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ik heb de pre order gehaald bij Game mania. Fysieke dvd en een Cayde figuurtje.( daar ging het me meer om ). Die ghost en wapen vind ik niet erg boeiend. Die emotion vind ik niet heel apart. Dit is dat figuurtje.
Wel een heel leuk figuurtje Komt er een nieuwe Clan dan ? Stuur mij dan ff een invite Verstuurd met Tapatalk