Alle info over wat er moet gebeuren met je clan inzake D2 staat hier duidelijk omschreven: https://www.bungie.net/en/Help/Article/46081
Als ik zo meelees lijkt het of er een beetje onenigheid is onderling. Hoop het niet. Jullie als vaste kern hebben veel betekend in Destiny voor andere. Ok mijn instap is ook niet helemaal lekker geweest , maar dat is uit te leggen.Dat doe ik nog wel persoonlijk aan wie dat wilt. Maar hoop dat jullie wel bij elkaar blijven als groep. Is het als gein bedoeld , excuus. Tekst laat helaas geen emotie zien
Alle pre orders krijgen dat. Ik haal hem lekker digitaal via hong kong of Singapore. Kan ik 5 september al spelen.
Onenigheid? Valt mee. Verschillende persoonlijkheden? Ja, dat wel. Maar dat is al sinds release en waait t.z.t wel over. Nee, jou instap is niet echt lekker geweest inderdaad. Uitleg is, imo, niet nodig ... Als je jezelf in een vaste groep wurmt en dan om je heen gaat slaan als je uiteindelijk niet mee kan, tja. Daar kan ik totaal niets mee. Overigens ben ik stik blij hoor. Excuses als er geen emotie in m'n post zit.