1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Top Gear

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Head Ninja, 28 jan 2007.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Le Mans segment was echt tof gedaan. Volgende week ook weer een dubbele Christmas special.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben benieuwd. Moet zeggen ben blij dat deze 3 het nu zijn. Vooral Harris is goed. En dat die rare gast weg is.

     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Harris is de beste van de drie. Ben benieuwd. Grand Tour viel namelijk ook sterk tegen.
     
  5. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Nieuwe seizoen is weer begonnen. Eerste episode was ok. Ik vond het persoonlijk een stuk beter dan vorig seizoen en ook al voelt het nog steeds een beetje geforceerd aan heb ik me wel vermaakt. Ben benieuwd morgen naar de 2de episode.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb sinds een paar maanden Twitch Prime, dus ook Amazon Prime Video. Heb de eerste paar afleveringen gezien van The Grand Tour en het voelt echt als thuiskomen. Deze mannen blijven toch echt goed, en goede humor ook.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Via VPN? Had Amazon prime voor een maandje maar prime video deed het bij mij niet.

    Hoe krijg jij het voor elkaar dan?
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nee gewoon legit. Ik heb het via Twitch Prime erbij gekregen. Weet niet precies hoe het proces verliep, maar ik weet wel dat ik betaald heb met creditcard en dat dit maandelijks van de CC afgeschreven wordt. Amazon Prime Video is wel pas recent beschikbaar is gekomen in NL, weet niet wanneer je geprobeerd hebt, misschien doet ie het nu wel. Maar ik heb dus geen Amazon Prime, alleen Amazon Prime Video.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik had zowel UK als De Amazon Prime incl video en gratis verzending natuurlijk, via mijn Amazon accounts voor beide landen en video deed het niet. Is amper 2 maanden geleden.

    Wellicht moet ik het maar via primevideo url doen dus.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat is vreemd. Ik ben gewoon met mijn Amazon (DE/UK/COM/etc) account ingelogd. Wat krijg je dan te zien als je inlogt op www.primevideo.com? Anders wellicht even Amazon contacteren, als Prime hebt heb je ook recht op Prime Video.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb het al stopgezet.

    Probeer het wel weer na mijn vakantie. Thx. :)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    My bad dat zei je inderdaad. Laat maar effe weten dan hoe het zit, ben ik wel benieuwd naar.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698

Deel Deze Pagina