Super, het valt eigenlijk wel mee hoor. Je hoeft er niet heel de race bij te zijn, de laatste 250KM zijn in iedergeval niet meer beschikbaar, dan gaat Stevie rijden want die kan er ook niet heel de tijd bij zijn. Hoe we de andere 3 stints gaan doen bespreken we nog wel. Mij maakt het niet veel uit wanneer ik moet rijden.
Zou zo maar de kamer kunnen zijn van @noriCeramic, die heeft volgens mij een yamaha, gezien de posters
Kom je thuis uit werk, wat is het toch druk rondom Malmedy. Snel even op de kalender kijken op de koelkast. 24h van spa het weekend, en vanavond was de parade van het centrum van spa naar het circuit over de openbare weg. Snel maar even de motor gepakt en wezen kijken. Voor de liefhebber hieronder een kleine indruk..
Tsja, allemaal bang om de boot te missen. En natuurlijk image building hè Ik vind het volledig achterlijk. Niemand zit op dat Formule E te wachten. Ja, uitgerangeerde F1 coureurs, die wel.
Onder de huidige regelgeving (tm 2021) gaat geen enkele partij z'n vingers branden aan het ontwikkelen van een nieuwe F1 power unit. Honda en Renault laten zien hoe vreselijk moeilijk het is, met alle kosten en imagoschade van dien.