Het is zeker niet voor iedereen. Dat gezegd hebbende, ik ben echt heel erg niewschierig wat jij merkt als je PSVR kijkt met deze kabel.
Ja hobby's mogen geld kosten toch. Ik heb sinds mijn VR denk ik maar gemiddeld 1, hooguit 2 uur per week gespeeld. Hoop dat de wintermaanden me en wat meer tijd geven en wat meer zin. Afgelopen 3 maanden lijkt de zin er wel af en toe te zijn, maar geniet ander vrijetijdsverdrijf de voorkeur
Tuurlijk kost een hobby geld. En veel ook (Meestal). ik heb mijn vr ook niet dagelijks op maar dat hoeft ook niet. Ik vind het op het te warm trouwens. Het gaat er ook niet om dat het niet zoveel mag kosten maar het blijft een hoop geld voor een kabel. Simpel zat.
Nou ben erg benieuwd naar verdere impressie. Klinkt iig veel belovend. Onderstussen kwam ik deze tegen. Ik heb niks met de GT sports game vanwege tegenvallende FFB van de Beta die ik gespeeld heb maar als ik onderstaand filmpje zie dan krijg ik toch zin om hem te kopen aangezien PCars 2 het niet ondersteund.
Ik heb de demo gespeeld indd, en ik heb ook een free bee uit de us store waar je kunt parachut springen etc.. snap er geen snars van maar het gevoel is echt tof.. https://store.playstation.com/#!/en...fall/cid=UP9000-CUSA07936_00-NIGHTFALL0000000
Keep talking and nobody explodes gekocht in de sale voor €7,- . Toch wel erg vermakelijk, heb een paar keer de nederlandse manual uitgeprint in pocket formaat.
Ik vind het er ook prima uitzien heb genoeg games om mij ermee te vermaken. Maar blijf het jammer vinden dat ED en Pcars het niet redden op de PSVR. Maar verder ben ik super happy met PSVR
Even een vraag Ik heb gistermiddag mijn PSVR ontvangen en hij werkte de eerste keer gewoon goed. Nu is het net of er een soort vlek op de lens zit en je kunt het beeld niet goed zien. Ik heb al geprobeerd om met het doekje te poetsen maar dit helpt dus helemaal niks. Ik had ook gehoord dat als je hem uitpakt dat er plastic over de lenzen zou moeten zitten en dat was bij mij dus niet zo. Kan ik iets doen aan die vlek of kan ik hem beter terugsturen en een nieuwe bestellen?