Als je kijkt wat het kost om aan vergelijkbare spelers te komen die je extra als bonus krijgt in tijd of myclub coins is het de moeite waard wat mij betreft. Heb ook de Barcelona Edition besteld vorige maand, ben benieuwd. Demo speelde wel lekker.
Dat klopt wel ja. Kan er moeilijker inkomen vergeleken met FUT van fifa. Maar goed, ik zal wel weer volledig voor de master league gaan. Geweldige speelmodus
Sowieso master leauge, al hoop ik wel dat het nu alleemaal weer wat interactiever word en dat er nieuwe dingen worden toegevoegd. FIFA heeft ultimate team goed voor elkaar en Pes vooral offline.
Ik bedenk me net dat ik in september/oktober waarschijnlijk in hong kong ben, dus met een beetje mazzel/goede planning kan ik daar de game dan op release oppikken... Scheelt hopelijk toch weer 10-15 euro ofzo.
Ja, of je moet niet geven om die option-files. Ik speel bijvoorbeeld veel met de Zuid-Amerikaanse teams die meestal wel gelicenseerd zijn. Ik heb je lang niet gezien op dit topic, Rivanov Mogelijk kom je veel in andere topics, want je hebt wel een enorme berg posts, zie ik!
Ik hou het lekker bij de nederlandse competitie in de ML. Heerlijk om een Wellbeck in de spits te hebben staan bij Feyenoord, en Sturridge als Links voor. En gelijk Nelom verkocht . Wie gaan hem trouwens allemaal op de PS4 spelen?
Nee, dan zou ik alleen daarvoor een PS4 moeten kopen Dus voor mij wordt het de Xbox One of de PC-versie, waarvan gezegd wordt dat daar dit jaar veel nadruk op wordt gelegd. Over Nelom gesproken, ik heb het idee dat Nelom's (voor-)ouders hun naam hebben gewijzigd, want 'Nelom' is het omgekeerde van 'Molen' !
Voor mij zowieso de PS4 en mijn oudste zoon gaat hem voor de Xbox one halen. Die ga ik nog wel een keer checken. Zal thuis een leuke couch co-op worden want de 1 na oudste is ook steeds meer geïnteresseerd in voetbalspelletjes En wat Nelom betreft, zou heel goed kunnen!
Option Files zijn meer dan alleen shirtjes natuurlijk. Ik vind het in Master League leuker om bestaande spelers te scouten uit bijv. Duitsland.
Option files zijn alles wat je met de editor kan veranderen. Dat klopt. Ik hoop overigens wel dat bij 'herboren topspelers' ze de attributes een beetje lager zetten want die waardes zijn in de ML veel te hoog.
Geen herboren topspelers! Random generated youngsters. Anders is elke master League maar 2 jaar speelbaar. Dat is echt mijn grootste ergernis al jaren (oeps mijn laatste 3 comments ook zie ik) en ik kan nergens terugvinden of ze hier nu iets aan gedaan hebben.
Ja, maar de demo zal wel net na Gamescom komen, dus ergens in week 34, dus tussen 21 en 28 augustus... Dan heb je in ieder geval iets.