Die denken allemaal dat mensen 10.000 abo's nemen om hun uitzonderlijke films te zien maar zo werkt het in de praktijk niet natuurlijk. Bij netflix kun je al 10.000 films zien dus waarom zou je een extra abo nemen voor die ene echt goede disneyfilm in de 5 jaar.
De versplintering blijft idd maar door gaan, de beweging moet juist de andere kant op. Van Tweakers: Daarnaast komt de Disney service eerst alleen naar Amerika....way to go.
Als mensen de versplintering niet willen, dan gaat dat vanzelf blijken en komt het weer bij elkaar. Het is alleen jammer dat dat een tijdje duurt.
Is er iemand die wél versplintering wil dan? Lijkt me sterk. Een Spotify achtige oplosing voor TV is iets wat iedereen wil. Maar die maatschappijen maken het zo moeilijk voor Netflix. Aparte rechten per land bijv, dat onze zuiderburen weer een ander aanbod hebben als wij.
Ja natuurlijk. De bedrijven die er geld mee verwachten te verdienen. Levert veel meer op als iedereen direct van hun afneemt. Is de gok waard. Daarna kunnen ze alsnog bij Netflix terecht. Die gaat ze niet afwijzen natuurlijk. Mensen die interessante content hebben, hebben in beginsel macht. De vraag is hoe je dat het beste kunt uitnutten.
Ja denk ik ook, maar zie mijn reactie op Tyrant. Bovendien neemt volgens mij het gebruik van die middelen wel af sinds redelijke alternatieven en verbod op downloaden.
En zal weer toenemen wanneer die versplintering weer verder doorzet. Ik heb sinds Spotify nooit weer muziek illegaal gedownload. Helaas kan ik dat voor series en films niet zeggen.
Ja precies, maar het kan voor die bedrijven niet zoveel kwaad om te kijken hoeveel klanten ze kunnen werven. Dat is het risico waard.
Hier hetzelfde. Maar ik zou het geen probleem vinden om een klein bedrag te betalen als ik daarmee alle films/series kan kijken. Zoals met Netflix eigenlijk ook. Helaas staat daar niet alles op, dus moet je haast wel downloaden als je een bepaalde serie of film wilt zien.
Fans of Stranger Things should start getting excited because season 3 of the popular Netflix show is no longer a rumor, it’s been confirmed. With two months until the premiere of Stranger Things season 2, there’s plenty of time for the internet to speculate on but fans can do it knowing that the adventures of the Hawkins A.V. club will continue, as today we got confirmation of just that from the Duffer brothers. The brothers have confirmed that the series will get a third season and possibly a fourth to end the series on. That’s a nice even number and since season 2 will lay the groundwork for the show’s ending it means a third season of a brand new story before wrapping up the show. Where the series will go in the future remains a mystery, but the Duffer brothers have a few ideas.
The Punisher, Stranger Things en Narcos zijn toch wel de series waar ik op wacht op Netflix. Tijdje alleen maar wezen rewatchen. Is Ozark wat voor tussendoor?