Pohhhhh F50 GT. Dat roept toch wel een hoop PGR3 herinneringen op. Kun je die wagens ook per stuk aangeschaffen?
Iemand hier die op PC speelt? De laatste tijd start hij niet op. Pas als ik via het RUN dialoog WSRESET.EXE doe (windows store reset) wil hij soms nog wel eens opstarten. Vind Windows Store echt nog kutter dan iTunes
Ik ben dus niet de enige debiel die deze game nog stééds speelt Ik blijf het oprecht leuk vinden. Eigenlijk zouden we weer eens met een groepje van XBW een avondje in de rondte moeten gaan scheuren
22 tot 27 Augustus.. Exclusive VIP events?! Nou ben ik VIP, maar ik weet niet of exclusieve events nou een stap in de goede richting is.
Niemand die hier voor te porren is binnenkort? (@Dex @Racerblade01 @ColdzeroNL @ruud_p @Dave 130R @GoldPwnageNL @hillss @Kimi NL @Olijke Poffer @sv3nnie @DutchOwnage @B Tender en iedereen van wie ik de tag nu even niet weet (Imre, Rain, etc.)).
Ik doe wel mee, als er genoeg animo is kunnen wel misschien wel iets organiseren (als je goed nadenkt Rossi weet je misschien wel wat, heb 't namelijk een hele tijd geleden met je over gehad).
Hmmmm. Kweetniet? FH3 is nu in de sale Moet je wel echt hebben hoor, als autoliefhebber. De Mégane RS zit er ook in!