1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goede argumentatie weer. Ik vrees dat jij de kracht van YouTube zwaar onderschat.
    Zo gaat het ook in COD.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]
     
    WorkingTitle en Martijnn vinden dit leuk.
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb alle GTA's grijs gespeeld maar GTA V blijft toch de beste voor mij tot nu toe, ongeacht het online microtransactie concept, de de schoonheid van de speelwereld blijft voor mij echt ongekend. <3 Vice City en GTA: IV The Ballad of Gay Tony volgen daarna en dan komt misschien pas San Andreas.
    Uiteindelijk denk ik zelfs dat ik GTA III ook nog leuker vind dan SA. :eek:

    Maar dan even terug naar GTA Online...
    Opzich kan ik mij nog steeds prima vermaken met deze spelmodus, zonder er echt geld in te hoeven steken. Moet alleen genoegen nemen met vrij standaard eigendommen en speeltjes. Soms wel balen, maar als je met een paar vrienden online bent blijft het lachen. (of een gezellige groep 'random people' die normaal met elkaar omgaan kan ook prima) Plusde game opzich maakt gewoon heel veel goed. Vliegen boven Los Santos met je favoriete radiozender aan blijft een geweldige ervaring, zeker met alle dynamische weerseffecten en maximale settings op de PC.

    Met de ingame kosten van alle nieuwe content zijn ze ondertussen natuurlijk volledig doorgeslagen en had ik ook heel graag gezien dat er nog wat aandacht uit was gegaan richting de singleplayer. Maar helaas tijden veranderen en zie je dit soort ontwikkelingen bij de meeste grote games terugkomen, wie niet betaald word gewoon gekort in zijn of haar ingame mogelijkheden. Treurig, maar de realiteit heden ten dage.
    Ik boycot dit praktijken overigens zoveel als mogelijk, no-way dat ik ooit een Shark-Card zou kopen!

    Ben bijvoorbeeld ook CEO, maar heb gewoon niet de tijd/zin om daar echt rijk mee te worden, voelt aan als écht werken i.p.v. ontspannen gamen, en zelfs met 400+ uur op de online-klok heb ik nog maar een vermogen van amper een paar miljoen. (spullen die je reeks gekocht heb kun je helaas nooit meer tegen eerlijke prijzen inruilen, ook lekker kinderachtig) Toch blijft af en toe een uurtje online gaan en wat aanklooien leuk!

    En zoals Rampage al aangaf, is dit zeer zeker voor een heel groot deel te danken aan de 'Youtube-generatie' en dat word alleen maar erger helaas...
    Alhoewel normale tv-reclames en marketingacties in de binnenstad ook nog steeds genoeg invloed hebben op de meeste casual-gamers onder ons. ;)
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    GEORGE!!! :D:D:D:D Heerlijk die lichte kost na die verhitte discussie!
     
    Rampage vindt dit leuk.
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Dikke shit!!
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Echt uit de hand gelopen die voertuigen en gadgets, lijkt nergens meer op. Oogt met vlagen zelfs al bijna net zo cheap als Saint Row, bah!
    Denk dat het langzaam tijd word om GTA V voorgoed vaarwel te zeggen...
     
  7. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Het zou mooi zijn als ze deze game een update voor de one x zouden geven.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Of een update met bosbranden... }:] :+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Werkt die money glitch nog met Lester zijn missies? En hoe ging dat ook al weer, kan het niet vinden.

    Kan je die jetpack en andere gekke shit van al die online updates ook unlocken in singeplayer? Ik haat GTA Online en alle extra’s, ik wil het offline. Zag wel Blonden FM, lekkeeeer.
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Is in feite geen glitch, het is enkel op de juiste momenteen aandelen kopen of verkopen. Lester geeft hier zelfs vaak genoeg hints voor tijdens de storyline...

    Hier staat de uitleg bij welke 5 missies je voordeel kunt halen: http://www.gosunoob.com/grand-theft-auto-5/assassination-missions-stock-market-guide/
    (heb zelf tijdens een tweede playtrough ook telkens geld tussen de personages zitten uitwisselen voor maximale winst, had toen zoveel geld dat ik met gemak 3x de Golf Club kon kopen :lol:)

    Maar helaas heb je aan al het singleplayer geld helemaal niets, staat helemaal los van het Online gebeuren. Zelfs de aandelenbeurs die ooit ook voor online beloofd was is er nooit van gekomen omdat wij gamers dan te makkelijk rijk zouden kunnen worden. =(
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hardest target is vet!
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dit wordt nog steeds gespeeld ja?
     
    Servantes vindt dit leuk.
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heel af en toe start ik GTA Online nog wel eens op, maar door die ellenlange laadschermen heb ik het alweer afgesloten voordat ik überhaupt online ben.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Deze is nog eens voor -50% in de aanbieding voor nog een dag of 5, $30 kan nog interessant zijn (i.t.t. de volle mep die je anders zou moeten betalen).

    Sigh, blijkbaar 35EUR op EU marketplace...
    (Wil je'm wat goedkoper; g2a.com of dergelijke > xbox gift cards united states/northern america $30 (je kan i.t.t. vroeger op xbox.com niet met non US cc/paypal meer gift cards kopen van een andere regio) > ga naar xbox.com (onderaan region US) of op je console US marketplace > zoek GTA V > buy > redeem code > download)
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    In 2014, Lohan sued the makers of the game, Take-Two Interactive Software and Rockstar Games, claiming it copied her “bikini, shoulder-length blonde hair, jewelry, cellphone and ‘signature peace sign’ pose.” The Jonas character, Lohan said, misappropriated her “portrait” and “voice,” and the blonde characters evoked her likeness and “persona.”

    But on Thursday, New York’s top court ruled that the characters didn’t actually look like her. The state Court of Appeals rejected Lohan’s appeal, dismissing her privacy claims and saying the video game characters merely depicted a generic “twenty something” woman.

    While the court concluded that a computer generated image may constitute a “portrait” under state civil rights law, the “artistic renderings are indistinct, satirical representations of the style, look, and persona of a modern, beach-going young woman that are not reasonably identifiable,” the court opinion stated.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    Al die updates in de game voor Online. Fuck Rockstar echt man ;(
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Pfff fuck online..

    Ben sinds een paar dagen weer de story overnieuw aan het spelen, dit keer met de briljante Menyoo mod, genieten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als GTA nu eens voor een euro of 10 te koop was voor de console, dan wil ik hem wel weer oppikken. 8)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Die GTA 5 us nog steeds best prijzig... zelfs in de sale wordt er nog 25-30 euro voor gevraagd.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En nog staat hij continu tussen de top sellers. Dus waarom zouden ze minder vragen? :+

    Las laatst dat GTA 5 qua unit sales zelfs het meest winstgevende entertainment product aller tijden is.

    Edit:

    Here we go:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2018
    Matrix en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina