1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hellblade

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 11 jun 2015.

?

Wat vind jij de beste game van Ninja Theory?

  1. Heavenly Sword

    5 stem(men)
    33,3%
  2. Enslaved: Odyssey to the West

    4 stem(men)
    26,7%
  3. DmC: Devil May Cry

    6 stem(men)
    40,0%
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De nieuwe game van de makers van Heavenly Sword, Enslaved en DMC. Is al een tijdje geleden aangekondigd, maar er is nog geen topic op XBW. Ninja Theory is maar een klein team en Hellblade is zodoende een timed-exclusive voor de Playstation 4. Tot dusver is de titel enkel aangekondigd voor de PS4 en de PC, maar een Xbox One versie zal op termijn geheid volgen. Maar goed, dit is wel één van de titels waarom ik een PS4 heb gehaald. Hieronder de E3 en Gamescom trailers:





    Voor de rest verwijs ik naar www.hellblade.com

    Op YouTube staan inmiddels ook 12 video's van de ontwikkelaar waarin ze praten over de ontwikkeling van de game. Ook hierin zijn gameplay beelden te zien.
     
    Dr0kz en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Daz en Dr0kz vinden dit leuk.
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heavenly Sword was een zeer ondergewaardeerd pareltje; awesome game.
    Dit is een day one, no doubt.
     
    AnubisNefer en Dr0kz vinden dit leuk.
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ziet er goed uit ja!
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Zo vet deze titel!
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Je vergeet Hellblade in enquete. ;)
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Niks ergs hoor, zeker niet met de game zelf. Stukje gaat vooral over het concept "misinformatie" en "internet".
     
  9. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoop inderdaad dat Hellblade naar de Xbox One komt... Helaas is mijn PC niet krachtig genoeg. En om nou een PS4 te kopen :mad: na ja, Detroit: Become Human komt er ook nog aan.

    Ninja Theory maakt goede games, heeft deze titel meer weg van Heavenly Sword dan Enslaved? Lijkt vast niet op DmC ;)
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Het is weer een totaal nieuwe ervaring. Uiteindelijk meer hs dan enslaved, maar dit is voor mij sws de beste van ninja theory (dmc geskipt). Voor mn gevoel waren hs en enslaved een leuke poging, maar hellblade is echt een geslaagd product.
     
    jonathanx, Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    MORGEN
     
    Rienbu en fredfenster vinden dit leuk.
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ziet er heel dik uit waauw
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    DOWNLOADING :D
     
    Daz vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Erg genoten van het eerste stuk t/m de eerste boss. Op naar de tweede boss. Er wordt veel aandacht aan de main character besteed, aan haar achtergrond en haar geestesziekte. Erg intrigerend allemaal gedaan. Staat bij mij op 60 Hertz (fps) modus.
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Klinkt goed man
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tweede boss verslagen!

    Structuur is als volgt: verhaal, combat, verhaal, puzzle, verhaal, combat, verhaal, puzzle, verhaal etc. Dus veel verhaalelementen t.o.v. combat/puzzle. En juist de verhaalelementen zijn zo goed gedaan in deze game. Ik hou van mooie verhalen in games, ondersteund met goede gameplay. Hellblade biedt dit. This is something else.

    In de (middeleeuws aanvoelende) wereld van Sennua bestaat nog geen psychiatrie/psychologie. En dus is Sennua betiteld als shaman door haar clan, want zij is geraakt door de "darkness", een psychose in onze wereld. Sennua verliest haar clan aan raiders, verliest haar levenspartner en gaat op zoek naar zijn redding. Zijn wederopstanding. Want hij was de belangrijkste reden om door te gaan in dit leven. Maar is deze zelf opgelegde questee de zoveelste illusie in Sennua's hoofd om orde aan te brengen in deze chaostische en droevige wereld, of gaat zij daadwerkelijk Dillion uit het land der doden laten herrijzen?

    VET.
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Net de eerste baas verslagen. Super vette game? Vooral met een goede headset op zit ik hem met al die stemmen af en toe goed te spacen :+ Morgen verder!

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
    Zifnap en fredfenster vinden dit leuk.
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De atmosfeer in deze game is echt fenomenaal! Het lijkt daarentegen alsof ze de gameplay er slechts in geplakt hebben om niet als walking simulator betiteld te worden. Dat zijn slechts saaie onderbrekingen voor het verhaal.
     
    Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Niet helemaal mee eens. Combat en gameplay is niks mis mee.Het is alleen dat de verhaal elementen zo sterk zijn uitgewerkt dat de rest duidelijk naar de achtergrond valt. Verhaal heeft focus in deze game. Het "waarom", niet "wat" je doet.

    Koptelefoon +1. Nog beter dan surround set.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Persoonlijk (en ik ben niet de enige) vind ik de combat en ook de "puzzels" enorm eentonig. Er is hier en daar wat variatie, maar het voelt alsof dat een afterthought is. Maar dat is uiteraard een kwestie van smaak. De presentatie van de game is echter fenomenaal en een koptelefoon is een must!
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina