3 weken terug heb ik hem toch maar gepre-orderd. De Gold Edition voor €60 bij Intertoys. Was een prijsfout (kost normaal €90) dus ben benieuwd of ze gaan leveren. Laatste beelden zien er best vet uit.
Is geen prijsfout geweest, Ubisoft had gelijktijdig op hun web-store ook de Gold editie voor €59,- Ook natuurlijk bij Intertoys besteld, maar is gewoon legit.
Het was ook een tijdelijke aanbieding, van vrijdag t/m maandagochtend 00:00. Zowel op Intertoys als Ubi store. Far Cry 5 Gold was ook €59,- Nu ook weer iets van €90,- Dus geen prijsfout.
Denk dat ik wacht totdat deze in prijs gaat zakken Ubi kennende gaat dat vaak snel Verstuurd met Tapatalk
Hmmz had gedacht dat ik deze sowieso niet zou gaan halen maar de laatste footage heeft me wel verrast! Ze hebben het eindelijk echt is goed vernieuwd en het hele combat systeem ook op de schop gegooid waar ik me heel erg aan ergerde bij vorige assasins games. Ben benieuwd!
Al die gameplay filmpjes zien er zo standaard uit? Quests, dialoog, personages, graphics. Als ik nu iets als Red Dead Redemption gameplay filmpjes er naast hou ziet dat er nog steeds beter uit. Maar hey, Egypte hé. Ubisoft krijgt mijn money hahahah.
Het ziet er allemaal wel aardig uit, maar ik word er niet warm van.. Hype is 0, maar goed misschien in de sale een keer halen rond december.
Ik hoop dat door mijn beperkte hype deze game juist dik gaat shinen, maar durf niet te hard te hopen :')
Assassin's Creed Origins gameplay previews#1 Making Egypt's Memphis in Assassin's Creed Origins - IGN First 24 Minutes Of Assassin's Creed Origins Gameplay (No Commentary) Assassin's Creed: Origins - Exclusive Gameplay - City of Memphis Free Roam - 4K Xbox One X Assassin's Creed Origins - Easy Allies Gameplay Commentary - gamescom 2017
In het geheim ben je in een rietenmandje de Amstel ingelegd als baby en gevonden door zijn ouders. Je bent nu een prins, groot geworden om het onderdrukte volk van Amsterdam te bevrijden van het juk van Farao fii. Jij bent Recka, kind van de bevrijding van het volk, geadopteerd en met de 10 geboden onder je zijde zul jij het volk van Amsterdam naar de bevrijding leiden.