1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Formule 1 2017

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Codemasters heeft vanmiddag F1 2017 officieel aangekondigd voor de PlayStation 4, Xbox One en PC. Deze game zal op 25 augustus verschijnen en als ‘nieuwe’ feature keren de klassieke Formule 1 auto’s terug. Een concept dat we enkele jaren terug voor het laatst in de franchise van Codemasters zagen.

    F1 2017 beschikt net zoals de voorgaande delen over een carrière modus, maar die zal nu nog diepgaander zijn. Verder kent de game veel verbeteringen ten opzichte van het vorige deel en er wordt een gloednieuwe ‘Championships’ modus geïntroduceerd.

    Veel informatie werd er nog niet vrijgegeven, want dat zal Codemasters binnenkort doen. Men zal ongetwijfeld daarvoor de E3 aangrijpen die begin volgende maand in Los Angeles zal plaatsvinden. Maar, gelukkig wilde Codemasters wel wat delen over de klassieke auto’s.

    Auto’s die in de game aanwezig zullen zijn, zijn de 1988 McLaren MP4/4, destijds bestuurd door Alain Prost en Ayrton Senna, de 1992 Williams FW14B bestuurd door Nigel Mansell en Riccardo Patrese en de 2002 Ferrari F2002 van Rubens Barrichello en Michael Schumacher.

    De klassieke auto’s vormen deze keer ook een onderdeel van de carrière modus. Gedurende je carrière zul je uitnodigingen ontvangen om deel te nemen aan moderne evenementen met klassieke Formule 1 auto’s. Verder biedt F1 2017 voor nog meer variatie vier alternatieve circuit-layouts, verschillende spelvarianten en het is mogelijk om de klassieke auto’s in diverse modi te gebruiken.

    Als je de Day One editie van F1 2017 van te voren reserveert of op de release aanschaft, dan krijg je de beschikking over de 1988 McLaren MP4/4. Later zal deze auto ook voor andere spelers beschikbaar worden gesteld, zij het tegen betaling.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Cool! Erg veel zin in. Ben benieuwd.
     
  4. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Kan niet wachten laat het maar snel 25 augustus zijn
     
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Duurt langg
     
  6. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat kan je wel zeggen gelukkig kan ik me nog wel vermaken als ik tegen me maten race
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046


    Veel redelijk moderne 'classics'. =(
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Prima afwisseling toch? Classics uit 1988, 1992, 1995 en enkele ferrari's uit begin 2000.
    Ben benieuwd wat er nog meer komt!
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vandaag F1 2016 besteld. Heb de proefversie een tijdje gespeeld op het Albert Park circuit in Australië. Toffe track!


    Zojuist de eerste echte race gereden op Melbourne. En ik voelde letterlijk de zenuwen voordat de race begon :D Al met al door een fuckup 7e geworden in de eerste race, wat rijdt dit lekker zeg!
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2017
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Mja, ik beschouw alles na circa 1996/97 nog steeds als 'moderne' tijd. :+ Als ik aan classics denk, denk ik toch aan jaren '70/'80/begin '90. Maar goed, ik heb zelf ook nog steeds het gevoel dat 2005 drie jaar geleden is.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik hoop dat replay mogelijkheden worden verbeterd tov 2016. Dat je per ronde kan terugkijken ipv 50 rondes vooruit moet spoelen omdat je een vette actie in ronde 51 nog eens terug wilt zien.
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaaf die toevoeging van classic f1 cars, maar worden er ook extra classic circuits toegevoegd? Niet bepaald realistisch om met zo'n oude McLaren Honda uit de jaren 90 op een modern circuit als Bahrein of Azerbeidjan te gassen :+
     
  14. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Vrijdag komt deze game uit. Hebben we er al zin in? Zijn er verschillende versies te koop van de game of niet ?
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik wacht even de reviews af.
     
  16. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Pre order heeft 1 auto meer begreep ik en hij kwam toch donderdag al uit
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Vrijdag volgens mij komt hij uit.
     
  18. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ach ik heb er zin in om ermee aan de slag te gaan
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Embargo vervalt volgens mij morgen dus de eerste reviews zullen wel snel volgen
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Bedoel eigenlijk meer de user reviews van Steam, die vind ik wat betrouwbaarder :p
     

Deel Deze Pagina