Ik heb die rode randjjes alleen een keer beetje gebruikt bij het instellen de eerste keer, en heb ze daarna nooit meer hoeven aanraken. Zitten er dus gewoon netjes aan bij mij
Ik heb dat een keer zittend geprobeerd in de stoel, dat was geen succes daarna nog een keer gehad bij de andere kant losmaken dat ik aan het lipje trok( staand) dat deze losschoot. Lag puur aan de stiksels dat deze zo makkelijk los kwam.
Iemand een tip? Mijn assetto Corsa wil niet meer opstarten. Heb hem reeds opnieuw geïnstalleerd, maar nog niets. Hij opent de game, laat die LaFerrari zien en dan gaat hij weer terug naar het home screen. Andere games op DVD speelt m'n Xbox wel en als ik tijdens de installatie de game opstart doet hij het ook, maar eenmaal klaar doet hij het niet meer. dvd is krasvrij en lijkt gewoon goed.
Volgens de Facebook pagina van AC wordt aangeraden in offline mode het spel te starten. Zijn op de hoogte vd bug... Wordt aan gewerkt.
Ik heb me super vermaakt, doen we snel nog een keer Oh ja @Dex , ga geen VLN style sportauspuff onder je Clio gooien. Hij gaat er kut van klinken
Nieuw stuur van Thrustmaster, nogal overpriced als je het mijn vraagt. Voor 699€ ga je denk ik eerder shoppen bij Fanatec. http://www.guru3d.com/news-story/th...s-xw-racer-sparco-p310-competition-wheel.html