[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Lol ik check nu ep5 en het gaat zo teringsnel allemaal nu. Alsof het wordt afgeragt.

Garrett en RaouLioo vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Kan iemand mij pm'en met jeweetwel die DLshit voor ep6 met goede audio en geen haperende framerate?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Episode 5 en 6 gezien. Onderstaande spoilers van episode 6:
    Shit ging zelfs voor GoT begrippen echt te ver. Worp van die speer op één van Dany der draken kan ik nog inkomen, maar het hele idee dat dat beest nu een walker is, is gewoon kut. Stuk op het schip tussen Jon en Dany, waarbij Jon weer bijna dood was, was echt kut. The Cringe tussen die twee, allemachtig.

Episode 5 vond ik echt beter sinds ik terug ben van vakantie. Arya daarentegen was wel erg vet, dreigde Sansa te vermoorden. Maar goed, overall is de inspiratie bij de makers van HBO echt op. Kut Martin had best wel tempo mogen maken met het laatste boek, maar daar zeggen we verder niets over. Je weet nu direct al dat seizoen 8 echt een clusterfuck aan gevechten gaat worden, net als de seizoensfinale volgende week zondag, als HBO hem niet eerder op sites zet.

Gekte, totale gekte episode 6, ook al was The Fellowship of the Jon wel bad ass voor het gevecht met de walkers en de NK. Allemaal met zijn alleen op Drogon vliegen ging dan weer veel te ver, net als die reistijden. Hoily shit zeg, gaat echt nergens meer over. Cijfer episode 6? 6/10 maximaal en daar ben ik niet zeker van.

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Tja einde van episode 5 werd
    die fellowship aangekondigd, in verleden wist je dan dat die 1 a 2 seizoenen zouden gaan rondreizen, nu binnen 1 episode alweer voorbij.
    Ik geniet van de actie, maar het gebrek aan diepgang/opbouw en het tempo passen niet bij de vorige seizoenen.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kritiek van fans op Facebook is inderdaad ook de opbouw van de afleveringen. Er zat één reactie tussen waarin iemand zei dat dit seizoen, en het volgende, zat 10 afleveringen hadden kunnen zijn. Wellicht hadden ze nog wel een aantal goede gesprekken ertussen kunnen stoppen. Het lijkt nu soms wel zo alsof ze alles willen afraffelen. Zelf vind ik dat erg zonde, of de actie nu vet is of niet.

Ok, nog één episode 6 spoiler:
    Dat sneaky gedoe tussen Arya en Littlefinger lag er ook net zo dik bovenop als de cringe tussen Jon en Dany. Episode 6 kun je echt merken dat ze het er uit moeten werken, ipv van natte diarree die er snel uitkomt en een gat brand in je anus. De shit zeg, episode 6 sowieso de minste dit seizoen.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond 6 seizoenen opbouw wel genoeg hoor, mag van mij wel al deze actie zo vlot. Anders moesten ze nog 8 seizoenen verder, was ook niet goed geweest.

Episode 6 nog niet gezien.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je moet dit seizoen gewoon zien als de climax van een film.

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Ik kon de verleiding niet weerstaan en die kutspoilers allemaal..maar zo jammer dat ik 6 heb gezien met die teringframerate

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gekeken? Zonde man. Ik had een versie die goed moest zijn. Aangezet en na 10 seconden weer uitgezet. Zag er niet uit. Flets en haperig.

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Haperig vooral idd. Zonde idd maja..kutspoilers overal.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik kijk morgen gewoon een echt goede versie.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wtf ep 6, veel te veel toffe shit voor mijn tere zieltje. Ik heb het ook te doen met de mensen zoals @Reckuuza die deze ep op mindere kwaliteit hebben gekeken. Gezien de episode verdient deze juist de maximale kwaliteit:

[​IMG][​IMG]

L.A. en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En die shit uit je spoiler vond ik wel een beetje too much, ook al was het wel episch om te zien. Shit gaat door dat soort dingen echt in een sneltrein vaart. Seizoen 8 word echt een major clusterfuck. Zou graag eens een Ozzy mans review over dit soort episodes willen zien. :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Too much hoezo?

Seizoen na seizoen is alles klaar gezet juist voor al deze clashes. Ik vind het niet meer dan logisch dat dit nu allemaal gebeurt. Behalve dat de reistijden van iedereen af en toe wel erg kort zijn heb ik verder weinig moeite met het verloop van de serie. Het is niet voor niks bijna op zijn einde.

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Volgens mij heeft @Maddmonkey een Ozzy review van een van de afleveringen gepost paar pagina's terug.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ozzy maakt na een dag of twee van elke aflevering een review :)

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Maar goed om het maar over de ep te hebben..een en al spektakel en gekkigheid, maar zijn we er blij mee? Teveel plotholes imo, het begint een erge Hollywood vorm aan te nemen.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja, we zullen het ermee moeten doen :) Jij kan niet echt klagen imo, waar jij in vorige seizoenen het vaak slaapverwekkend vond..

Seizoensfinale preview:

Shit.is.going.down

Kan niet wachten _O_

:+

Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik snap die kritiek ook niet. Ben het hier wel mee eens.

Deze ep was gewoon leipe shit. Laten we nu ook niet doen alsof seizoen 3 bijvoorbeeld zo leuk was met het langzame gedoe. Was ook interessant, maar nu is het gewoon vlammen tot het einde. En terecht.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    "dat langzame gedoe" heet plotontwikkeling en onderbouwing voor motivaties en acties van de hoofdfiguren in een serie met talloze characters. Dat kan wel degelijk een gemis zijn.

Ik vond seizoen 3 geweldig. De opbouw en suspense zorgde voor een geweldig seizoen.
    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Deel Deze Pagina