[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Wat ik vreemd vond is dat van het groepje iemand door het ijs leek te zakken..later bij Jon iemamd tussen de walkers viel en werd opgegeten...maar het ging te snel om goed te zien wie dat waren. Naar mijn gevoel zijn er van het groepje minimaal 3 dood gegaan...maar uiteindelijk leek vrijwel de hele groep compleet. Wtf?

Verder vond ik de snelheid wel prima..had ik ook al voorspeld dat er een ijsdraak zou komen..en vond ik het moment tussen Jon rn Daeny juist wel mooi :)

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Ja er gingen wat wildvreemde lui mee blijkbaar.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Absoluut waar. Ik kan dat ook waarderen, maar voor mij bouwen we hier al zes seizoenen naar toe. Dus ik vind het helemaal prima zo. Ik had geen behoefte aan weer twee seizoenen schaken. Het is ook niet verkeerd dat ze er een einde aan breien.

Vond seizoen 3 wel een van de mindere tbh. Seizoen 1 en 2 waren mijn favoriete seizoenen.

Reckuuza en Hybrid vinden dit leuk.
  4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ben ik de enige die Arya een fucking kutwijf begin te vinden? Ze moet toch badass zijn, wat loopt ze nou te zeiken? Ga wat nuttige mensen afslachten of zo.

Killamonkey, tim91, L.A. en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je bent niet de enige, maar er is wel een reden voor waarom ze zich zo gedraagt.
    Ze heeft al die shit die Sansa meegemaakt en gedaan heeft in Kings Landing niet meegekregen, waaronder het gedwongen schrijven van dat briefje. ;)

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dat begrijp ik, maar ik blijf haar irritant vinden. Ze kan een badass zijn zonder compleet hersenloos te worden.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ga nog steeds uit van een groter plot dan wat nu getoond is tussen hen. Met minder neem ik eerlijk gezegd ook geen genoegen, want dan is het inderdaad debiel gedrag.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hopelijk komende episode wat acties van der. Seizoen 8 gaat hoe dan ook mayhem worden, voor iedereen en door iedereen.

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Ja dikke kans dus dat het verschoven wordt naar 2019.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    fixed.

Reckuuza vindt dit leuk.
  11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Met uitzondering van de allereerste aflevering. Die vond ik zo dramatisch slecht

Afl 6 lulz
    ben ik de enige die stuk gaat om hoe die white walker loopt haha. Met die voetjes in de breedte

Laatst bewerkt: 21 aug 2017
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit seizoen is gewoon een grote fanservice. Het is vreemd na al die seizoenen waar alles langzaam ging. Maar het is gewoon tof en verfrissend.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Blue-Eyes White Dragon, omg. Nu even een partijtje knallen op die boot en alle fanservice is gedaan.
    Ondanks alle deus ex machina's en alle weirde momenten (Benjen is overal) dit seizoen vond ik de episode wel het beste tot nu toe dit seizoen. Het zal allemaal wel qua reistijden en andere dingen wat nu snel gaat.

Vraagje: Hoeveel White Walkers zijn er nou ongeveer, stuk of vijf van wat we elke keer zien op een paard toch? Die 'moeten' ze killen met dragonglass, de rest (undead) is gewoon te verslaan met normale zwaarden right?

Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2017
  14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Actie volle episode met fijne sneeuw beelden maar dat tempo zeg...

Het vastzitten op die rots en Dany die tot de rescue komt in een paar minuten sloeg helemaal nergens op.

Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956

Ey spoilers kil

Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2017
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat je ziet is wat je get mag je wel van uitgaan. De normale walkers kun je inderdaad zo doden, wat je ook in de episode ziet gebeuren aangezien o.a. Jorah normale wapens bij zich heeft. Jon dood inderdaad een leider van de walkers, iets wat Sam eerder in de seizoenen ook al eens gedaan heeft. Sam doodde toen zo'n baby kidnapper, waarvan er later één een baby meenam die dus ook een walker werd, de eerste scene geloof ik met de Night King.

Als je goed hebt opgelet weet je ook dat Jon helemaal niet zoveel Dragon Glass heeft geregeld. Dat komt denk ik ook omdat de leiders van de walkers zijn aangeraakt door dat spul dat die bos elven het hart van de NK indrukte in een eerder scene uit vorig seizoen meende ik. De gewone walkers dood je in no time, wat ook al meerdere keren te zien was. Voor de rest zou ik het zo niet weten, dan zou je de boeken moeten raadplegen en dat kan niet in dit topic.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was een dag en een nacht he. :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan nog gezien de enorme afstanden een beetje too much.

19. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Hoezo
    Een raaf en daarna een draak kunnen toch veel sneller afstanden afleggen.

Verstuurd met Tapatalk

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt. Met draken ben er zo en afstand was minder dan toen naar Dorne.

L.A. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina