[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Mwahhh, wil het wel maar wacht het nog even af, niet door de originele makers en niet dezelfde voice actress.. Zie het eerst wel even hoe die ontvangen wordt.

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.403
    Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen dus idd eerst wat reviews afwachten

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.348
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer van zijn emotie-loze gezicht.

5. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
  6. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    Vroeger veel op de SNES gespeeld.

Bubsy: The Woolies Strike Back, first announced in June, will launch for PlayStation 4 via the PlayStation Store and PC via Steam and GOG on October 31, publisher Accolade announced.

The PlayStation 4 version will also be available in an “extremely limited” physical edition on Amazon, Best Buy, GameStop, and other select online retailers. For $39.99, the “Purrfect Edition” includes:

Bubsy: The Woolies Strike Back game software
    Bubsy: The Woolies Strike Back original soundtrack
    Bubsy’s business card
    Mystery post-card

Burt Macklin vindt dit leuk.
  7. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
  8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    Game Watch Japan has published a very interesting interview with Suzuki-san, the interview took place during Gamescom and includes some really insightful and interesting information about Shenmue III, here's some of it:

-The released Shenmue III teaser footage is real-time in-game graphics.
    -All character models are temporary and subject to change.
    -Facial animations were initially implemented but have been removed about a month ago.

-The teaser was especially made for Gamescom 2017, no further plans to show more of the game at this year's Gamescom or Tokyo Game Show. However, a full-scale promotion will take place next year.
    -Deep Silver will publish the game internationally, and they'll provide budget and promotional support. A publisher for Japan is to be decided.
    -Suzuki-san would like to continue the series in Shenmue IV if possible.
    -Suzuki-san is not interested in forcing the Shenmue story to complete in Shenmue III.
    -Shenmue III will take around 30 hours of gameplay to complete.
    -The fighting engine in Shenmue III is being built from scratch, and unlike Shenmue II it won't use the Virtua engine.-A system that allows phone calls with characters from Shenmue and Shenmue II is planned for Shenmue III.
    -Suzuki-san would like to bring as many voice actors from the previous games as possible, but some are retired now, he will audition a new voice actress for Shenhua.
    -OST from Shenmue and Shenmue II will probably be reused in Shenmue III.-The new partnership with Deep Silver is strong and it's aimed to improve the Shenmue III experience beyond what was initially planned on the Kickstarter.

http://game.watch.impress.co.jp/docs...w/1076791.html

Kevf en Daz vinden dit leuk.
  9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

STOER. Weer een prima expansion voor een toch al goede game. Deze ga ik zeker nog een keer oppakken. Enemy Within vond ik toen ook al prima en deze expansion is zelfs nog uitgebreider.

Killamonkey vindt dit leuk.
  10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  11. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    Zifnap en Rienbu vinden dit leuk.
  12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ze hebben de smaak wel te pakken met Yakuza games.....damn.

Eerst gewoon 15 jaar niks, nu binnen 2 jaar alle delen effe eruit persen.....someone's smelling money.:+

Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik hou niet zo van die simpele 3d graphics (SoM remake). Doet me denken aan de FF6 remake. Dan vind ik persoonlijk de oude 2d sprites mooier. Maar goed, game is wel vet.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik moet wel zeggen dat ik er super blij mee ben, het zijn echt geweldige game met een rare twist af en toe..
    Al moet ik zeggen dat mijn smaak sinds 1,5 jaar richting de Aziatische games is gegaan, mochten er nog aanraders zijn, let me know :p

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Ik raak een beetje in de war met al die Yakuza-games in Japan en wat er nu hier is uitgekomen. Je hebt Yakuza 0 en deze week Yakuza Kiwami, Kiwami is een remake van de eerste Yakuza en Yakuza 0 is een prequel op de eerste game, right? Waar kan ik beter aan beginnen?

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Yakuza 0 is inderdaad een prequel op het eerste deel, dus je kunt het beste met die game beginnen. Daarna inderdaad door met Kiwami die weer een remake is van het eerste deel.

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Gewoon met Zero beginnen, en aangezien dat de betere game is vergeleken met Kiwami, kun je Kiwami eerlijk gezegd misschien beter overslaan, en straks gewoon lekker naar 6 gaan.

Anders heb je kans dat je straks een beetje uitgekeken bent op de gameplay en setting, want is toch steeds hetzelfde stukje waar je in speelt. Ben nu zelf met Zero bezig, en is leuk, maar ik heb ook een beetje dat 'been there, done that' gevoel aangezien ik deel 4 gespeeld heb destijds (en een klein beetje van 5), en zo ontzettend veel verschilt het allemaal niet van elkaar.

Zifnap vindt dit leuk.
  18. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Knack 2 demo staat online

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Killamonkey vindt dit leuk.
  20. ExquisiteSteez