Het is niet nep... Toen ik het eerste filmpje plaatste zette ik erbij "Is dit echt?". Ik vind het er nl niet uitzien.
Tis EA he die gaan echt niet fifa street gratis als add on bij fifa doen Die verkopen zo iets als aparte game sowieso.. Is wss gewoon iets bij the journey idd.
FIFA 98 was met zaalvoetbal, en grove tackles. Top game! Heb nog enkele van die jaren 90 FIFA's hier in de kast staan, toen het cd-tje nog in een mega kartonnen box werd geleverd inclusief uitgebreide handleiding!
zaalvoetbal, pleintjesvoetbal, wat het ook is ik zou dit een heerlijke toevoeging aan de game vinden. Zou wel heel sneu zijn als het alleen een traininggame/skillgame is in Journey ofzo. Lijkt me eigenlijk niet want het vergt wat veel moeite om dit alleen daarvoor in te voeren. Zit het niet in de hele game dan komt het vast als betaalde dlc.
Mwa, waarom zou je een FIFA Street modus toevoegen als je in The Journey (FIFA 17) al succesvol genoeg bent?
Heb het even opgezocht en beide delen hadden indoorvoetbal. FIFA 98 RTWC was mijn eerste FIFA op de PC en die heb ik werkelijk grijs gespeeld, dat was de jaarlijkse 'standaard' editie. In het jaar 1998 kwam toen ook nog een apart deel "World Cup 98" uit, die heb ik hier nog origineel staan, prachtige verpakking! (in dat deel kon je o.a. historische wedstrijden in zwart-wit spelen naspelen ) FIFA 99 met Bergkamp op de voorkant had helaas geen indoor voetbal meer...
Was idd een mooie verpakking met die beker in 3D / reliƫf Ook helemaal finaal grijs gespeeld destijds
FIFA 18 is er binnen een maand en dus ben ik begonnen aan een serie van video's waar je hopelijk net zoals mij miljoenen coins kan verdienen. Er komen meerder video's zodat ik rustig alles kan uitleggen. Maar ik plaats alleen deze hier, wil niet overkomen als iemand die elke dag zijn video's promoot.
Ik vind het persoonlijk geen probleem hoor als je het hier post. Dan zie ik het ook eerder en klik ik het sneller aan.
Thanks maar niet iedereen zit erop te wachten. En om nou iedereen 'lastig' te vallen is niet mijn intentie.
Ik vond het leuk om te kijken. Heb in het verleden best wel veel FUT gespeeld, maar nooit echt goed geweest in het verdienen van coins. Kan op deze manier nog eens wat leren!
Als iemand er een probleem mee heeft, dan kunnen ze dat toch zeggen? Voor zover ik weet heeft niemand er problemen mee. Dat kom je dus alleen te weten als mensen het specifiek zeggen.