1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Nou wou ik Sony toch nog even feliciteren met het verkleinen van de ongelijkheid tussen PS en XBOX gamers, want PS Plus word nu net zo duur als XBOX LIVE en Spotify is nu ook voor XBOX al was er eerst ook een Spoticast app van 5 euro maar die is eraf gegooid zie ik.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb twee codes over voor de firmware update beta 5.0.
    Als iemand interesse heeft?
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb het er net opgezet.. zie nog geen hele grote veranderingen maar moet nog even dieper kijken.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die zijn er ook niet.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Denken jullie dat de PS4 Pro ooit wellicht nog 1440p monitoren gaat ondersteunen? Of staat het gaspedaal vol op 4K?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, vanavond m'n PS4 1TB verkocht via Marktplaats en direct de PS4 Pro opgepikt bij de Mediamarkt. November duurt nog veel te lang voordat de Xbox One X onder m'n TV staat en moet natuurlijk wel in 4K kunnen gamen nu ik m'n LG OLED heb. :+

    Gran Turismo Sport.. bring it on!
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vette shit!

    Heb ook een LG OLED.....pure p0rno dat gamen nu man.<3
     
    Rivanov vindt dit leuk.
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Meteen maar even Xbox One thumbsticks geplaatst in de controller. Dat is toch echt een must. Verschil van dag en nacht, geen pijnlijke duimen meer en stuk comfortabeler gamen.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Past dat zomaar?
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jazeker, zie dit filmpje.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Faaak heb ik weer. De PS4 maakt blijkbaar een zoemend geluid en dat wordt erger naarmate de GPU belast wordt (zogenaamde coil whine). Effe opgezocht en blijkt dat dit voor kan komen bij de PS4. Kan ik de stickjes weer uit de controller gaan halen en het ding weer retour sturen :+

    Ik vind het trouwens wel een beetje rot dat mijn nieuwe monitor ruzie heeft met mijn PS4. Ik heb de displayport voor de pc en hdmi voor de ps4 aangesloten. Maar als ik wil switchen van hdmi naar displayport, komt er 9 van de 10 keer geen beeld en moet ik de displayport kabel overnieuw in de monitor doen. Dat is erg klote. Heb nu een tweede (standaard 60hz 27") monitor ernaast gezet puur en alleen voor de ps4, maar bureau ziet er niet uit nu 8) Heeft iemand misschien een tip om makkelijk tussen inputs te switchen buiten mijn Dell S2417DG monitor om, zonder dat dit te kosten gaat van het 1440p/165hz beeld wat van mijn pc af komt? Pfff wat een gezeik weer :p

    Vind COD echt wel chiller op PS4 dan op PC. Ze hebben geen aandacht meer voor de weinige PC spelers van deze game, dat merk je wel. Uncharted jammer van de lage frames maar daar wen je een beetje aan, erg goede gezichtsanimaties en overall gewoon erg nice :)
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Speciale PS4 Slim-bundel van Call of Duty: WW2 op komst
    Sony heeft een speciale PS4 Slim in de stijl van Call of Duty: WW2 aangekondigd. Tevens zijn ook andere PS4-bundels beschikbaar met Call of Duty: WW2 inbegrepen.

    De PS4 Slim heeft een gecamoufleerd uiterlijk, 1TB aan opslagruimte en een bijpassende groene controller. De standaard editie van Call of Duty: WW2 op Blu-ray zit inbegrepen bij de bundel. Verder bevat de game ook extra digitale content: de Divisions Pack, Nazi Zombies Pack en een Weapon Unlock Token.

    Samen met de gecamoufleerde PS4 Slim-bundel worden ook bundels met een zwarte PS4 Slim of PS4 Pro uitgebracht met dezelfde inhoud. Alle bundels zijn beschikbaar op 3 november tegelijkertijd met de lancering van Call of Duty: WW2 beschikbaar. Prijzen voor de bundels zijn nog niet aangekondigd.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dammm die is lelijk
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Zelfs mijn neefje van 6 kan beter Photoshoppen..

    Wacht, dit is real ?

    :eek:
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die is een tijdje terug gepost.

    Pagina 375
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2017
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Console zelf is wel strak.

    Maar apparaten moeten gewoon zwart of wit.
     
  20. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Het word tijd dat Sony zijn verantwoordelijkheid gaat nemen en samen met Microsoft gaat kijken naar een toekomstig Sociaal Rechtvaardig DRM beleid waarin tweedehands games aangepakt zullen gaan worden, maar ook dat er weer dingen goedkoper worden gemaakt, want dat is nodig om de ongelijk tussen gamers en uitgevers te kunnen verkleinen, en natuurlijk moet Cross play ook gedeeltelijk ingevoerd gaan worden, want je moet elkaar wel een bericht kunnen sturen, maar niet gelijk bij alle games, want daarmee maak je de oorlog tussen PS4 en XBOX ONE gamers alleen maar groter.

    Zelf was ik al eerder voor een streng DRM beleid dat Microsoft wilden invoeren, maar ben nu meer voor een Sociaal Rechtvaardig DRM beleid waarin meer dingen bereikt kunnen worden, en ik geloof ook wel dat het kan, net als het betalen voor online gamen, waar zelfs Sony en straks ook Nintendo aan meewerkt.

    We moeten niet langer meer wegkijken voor een DRM beleid, want dat DRM beleid komt er toch wel.
     

Deel Deze Pagina