Ik had wat video's gezien en daar zag je ook de map. Man dat ziet er wel echt 10x beter uit hoor. Nu kan je ook public events zien wanneer ze komen en je kan fast travellen naar gebieden zonder steeds naar Orbit of een vaste locatie van een planeet te gaan. Dat is wel al echt een groot pluspunt. Begin stiekem toch wel een beetje uit te kijken naar Destiny 2.
YEAH BOI Had niet verwacht dat je meer zin kan of zou hebben in een game van Ubisoft die alleen een ander jasje heeft, maar verder weer precies zo speelt als voorgaande delen. Vond ik wel komisch.
Die clan rewards zijn toch wel een aardige bonus met dingen als nightfall rewards en nu bonussen als je de clan banner aanzet.
Clan ding is live. https://www.bungie.net/en/ClanV2/Search Handig dat je nu ook kan zien wie Xbox is en PS Heb alvast de banner een beetje geupdate.
Word @bulletproof010 zijn favoriete NPC. Bullet, waar ben je? Jaaa... kijk dan. Ik sta bij die oehoeeeeee vrouw
Ben ook wel lekker HYPED voor die. assassins zijn weer back en black EGYPTE! piramides (ILLUMINATI) zon lets get it Kan niet wachten om die in 4K te spelen, tegen die tijd ga ik een enge tv kopen
Even voor de zekerheid: is deze post in het Nederlands? Ik snap er werkelijk waar niks van Destiny 1 redelijk veel gespeeld maar op den duur afgehaakt omdat ik niet alle uitbreidingen kocht en begon achter te lopen op de mensen die zo nu en dan samen speelden. Is dat nog veranderd in dit deel? En komt er nog een subforum zodat we kunnen afspreken? (@Hybrid )
Het wordt je in game al makkelijker gemaakt door de guided games. Je kan hulp vragen aan onbekenden en zo makkelijker alles doorlopen.
Guys, hoe kan ik nog toegang krijgen tot de Beta van de 29ste? Een speciale versie pre-orderen? Doel op de PS4 versie.
Pre-ordered voor €50 @ Amerikaanse Store. Hopelijk is het een stuk beter dan deel 1, want daar was ik binnen 1 maand klaar mee. Maar die was alsnog wel de €50 waard, meeste games ben ik binnen een paar dagen/max een week klaar.
Dat zijn voornamelijk SP games, daar ben ik gewoon klaar mee nadat ik ze heb uitgespeeld. En vaak is dat binnen een week wel gedaan. Een MMOFPS mag wel wat langer interessant blijven dan een maand imo.