Wat? Hybrid, Nawa, Flayner, Raafie, Dave, Nightbringer en ik zitten er al vanaf het begin in en nu nog steeds. Wie van deze mensen is na 3 maanden gestopt? Daarna zijn nog van het clubje Nawa daroe, shishant en volgens mij nog meer gejoined die volgens mij nu nog steeds destiny spelen. Mensen met wie Bullet met grote regelmaat speelt. Zou hij dan niet JUIST moeten joinen om rewards te willen zien? Aangezien clan rewards ook werken als je samen een activity speelt met clan members. Er is nergens wat gezegd over de hoeveelheid loot of mensen die daarvoor moeten spelen mbt tot clan rewards, dus snap jouw bericht niet. Voor zover ik gelezen heb, zit er geen nadeel aan een zo groot mogelijke clan. Is het niet zo dat je juist meer toegang houdt tot rewards met meer mensen? Aangezien er teksten in de clan sectie zitten als dit "
Oathkeeper's Score
In Guided Games, finishing activities and playing according to the Guardian Oath lead to better scores."
Wat maakt het dat jij denkt dat in een groepje van 5-10 man rogue gaan beter is dan in een clan van 50-100 man zitten?
Laatst bewerkt: 26 aug 2017