Eerst maar eens kijken hoe de release van deze game gaat worden.. Hopelijk een heel stuk beter dan pc1 Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Nog een maandje volhouden.. Eerst komende week de nieuwe f1 halen om de tijd te killen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Nopes.. Lang leve marktplaats als de game niets is.. Maar hopelijk is f1 weer beter dan voorgaande jaren Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Hmmm dit is wel een leuk prijsje. Geen ervaring met de webshop helaas. Even op onderzoek gaan dus. https://www.boysstuff.co.uk/gaming-chairs/playseat-gaming-chairs/playseat-challenge-simulator-racing-gaming-chair/?utm_source=xboxworld
5.95 al voor binnenlands versturen dus zal wel minimaal 10 pond zijn. Geloof dat ik mijn seat had voor 150
Net een nieuwe router binnen van Ziggo, Nat type open. Ben klaar voor het cup racen! Had trouwens gister weer even Assetto Corsa online gespeeld. Community is goed want ze reden allemaal erg clean.
Welke heb je gekregen van Ziggo? Gewoon een router of zo'n 'Horizon box'? Word er een beetje gek van dat mijn box zich om de zoveel tijd uit zichzelf reboot...
Nou ik had eerst nog de oude Technicoler van UPC. Deze was al erg oud, en wist dat Ziggo een nieuwe router had namelijk de ''Connect box''. Maar ik had geen problemen met de Technicoler dus had niet om een nieuwe gevraagd. Maar een week terug was mijn Nat type Strict en gaf problemen. Dus ziggo een mailtje gestuurd en die zeiden ook al dat het een oud ding was. dus toen meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. Internet is nu veel sneller en Nat type weer open!
Zo......ook maar ff pre order gedaan. Dat meen je toch niet... cockpit view verpicht.... Dan kan ik net zo goed weer pre-order annuleren.
Het rijdt in mijn ogen prima in alle serieuze racegames dus waarom zou je met een andere view willen rijden als je het echte racen zo dicht mogelijk wil benaderen? Het zal best even tijd kosten om je aan te passen, net zoals anderen en ikzelf zich hebben moeten aanpassen zonder racelijn e.d. maar dat hoort bij de stijgende lijn in deze groep die met elkaar raced, vind ik.
als je het echte racen zo dicht mogelijk wil benaderen Ik denk dat niet iedereen dit ambieert! In die context zouden we namelijk ook allemaal met (bijv) HUD (volledig) uit rijden, en zouden we allen (cup)racen zonder headsets, en dat doen er ook maar weinigen. De een zweert bij hoodview, de ander bij cockpit, en weer een ander bij chasecam. En wat die stijgende lijn betreft.. Je hebt natuurlijk ook altijd nieuwe deelnemers / instromers waarvoor het aanhaken misschien (te) lastig blijkt wanneer we met z'n allen die stijgende ljin inzetten.