Wat lult geel weer in deze thread? Jaime was nog gewoon bij Kings landing toen het ging sneeuwen. Die scène liet juist zien dat de winter in het zuiden was gearriveerd. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ik kreeg een Nederland vibe van die laatste scene Godverdomme 40 graden sta je daar in je berenvel Chasin jas ... en hop, nog geen 10 minuten later sneeuw.
Prima, Prima, maar durf je dan een weddenschap met mij aan voor een kratje bier? Ik wed dat die naar Winterfell gaat. Ja of nee?
Nee jij zei dat hij gezien zn locatie naar t noorden ging. Hij zat echter nog gewoon in KL waar het ging sneeuwen. Zou best kunnen dat die naar Winterfell (hij kan amper ergens heen) gaat maar redenatie van je was vreemd.
Alles waarover gespeculeerd is klopt ook gewoon. Maar FUCK wat is dit awesome. IS HET AL GODVERDOMME 2019?! Ik wist dankzij Jorrie iig al dat er 1 iemand doodging in deze ep, thanks kerel!
Ik snap werkelijk waar niet waarom je dit topic bezoekt op maandag als je de ep nog niet gezien hebt. Serieus wat verwacht je?
Promo voor Zondag met Lubach, maar het is wel enthousiast opgepakt in zowel het binnen- als buitenland.