[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Nou dat klinkt allemaal niet erg positief. Word dan toch maar FIFA haha
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zit er nu verschil tussen de EU en NZ/AU demo? Want ik heb gisteravond de demo uit de Australische store gedownload maar dan probeer ik de EU versie nog even. :+
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik vind t allemaal reuze meevallen qua negatieve ervaring ik vind t alleen opmerkelijk dat er een tempo verschil inzit als je in camp nou speelt speel je op snelheid -1 en in signal iduna park speel je vgm op 0
     
  4. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
     
    HanTerp, Tyrant en AntraXxX vinden dit leuk.
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Zit nu aan 30-40 potjes denk ik.
    En zoals ik in mijn vorige post al aangaf speelt het gameplay wise erg lekker.

    Maar ik maak me toch wel zorgen om de moeilijkheidsgraad. Ik scoor gewoon te makkelijk op superstar.
    Scoren geeft ook geen voldaan gevoel. Voor mijn gevoel moet ik te weinig moeite doen om te scoren.

    En als je een goal tegen krijgt, zijn het van die cheap goals waar je echt letterlijk niks aan kan doen. Alsof de CPU je eraan wil herinneren dat je op superstar speelt. Ook al ben je veel beter, ze zullen en moeten je toch even die bitch slap geven. :+

    Dus ja, heb echt een dubbel gevoel bij deze demo. Het speelt lang niet zo slecht als hier wordt geroepen. Gameplay wise sowieso erg realistisch. Tempo is bij nader inzien ook perfect. AI geeft verdomd lekkere passes. Passes die ik de AI in PES 2016 en 2017 niet heb zien geven.

    Maar uiteindelijk draait het om de goals. En dat gaat echt te makkelijk. Geeft ook geen voldaan gevoel. Met PES 2016 had ik meer moeite op superstar. Spannende potjes tot de laatste minuut.

    Nu kom ik met Dortmund tegen Inter in de beginfase met 10 man te spelen. En win ik alsnog met 4-1... op fakking superstar. :+
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik scoor nooit zo eenvoudig op SS hoor :thumbs:. Ik probeer altijd mooi voetbal te spelen. Zal daar wel door komen.

    Net wel twee heerlijke goals gemaakt. Wilde ze sharen, maar hij uploadt ze niet meer. Heel vaag....

    Verder merk ik enorm verschil tussen de verschillende teams. Duitsland heeft een 3 mans verdediging en dan word je echt afgestraft als je fouten maakt. Verloor 1-3 van Brazilië.

    Met Inter als uitspelende ploeg 1-1 gespeeld tegen Barca na een heerlijke foute Italiaanse goal binnen 10 minuten.

    Met Liverpool als uitteam 4-1 gewonnen van Dortmund. Liverpool is zowel verdedigend als aanvallend erg goed. Dortmund maakte zowaar drie overtredingen, waarvan 1 geel.

    Begint me steeds meer te bevallen, maar ik weet nog steeds niet of ik m kostte wat kost direct haal.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    ...loopjijmijnougewoontedissenbra!?!?
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ben niet zo'n type die de bal blindelings naar voren schiet, in de hoop dat hij goed valt. Zulke spelers kom ik vaak online tegen.

    Probeer ook altijd realistisch en mooi voetbal te spelen !
    Normaal scoor ik ook niet zo makkelijk op superstar. Maar in deze demo dus wel. Maar misschien komt het omdat de AI niet zo agressief is. Ze geven je ook de ruimte om te voetballen.
    Bij PES 2016 kreeg je die ruimte bijna niet. Je moest altijd snel handelen.

    Daar begin ik nu dus ook aan te twijfelen.
    Heb hem voor €60 gepreorderd in de PS Store. Gelukkig kun je in de PS Store je pre-order cancelen als je het betreffende spel nog niet hebt gedownload.


    Ik wou dit jaar verdomme een footie op day 1 halen. En Fifa gaat 'm sowieso niet worden.

    Lastig :+
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2017
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dus we hebben nu dit jaar 2 kut footies?
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep. Demo zuigt. PES2017 is beter.
     
  11. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Neuh.. :whistle:
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Game voelt fake. 400 prachtpasses met buitenkantje, 46 hakballetjes per pot, 0 overtredingen.... boring en onrealistisch. Demo is echt slecht. Die boogpassjes steeds, walgelijk. Maar Adam zal wel weer gaan schreeuwen dat het in de retailversie allemaal veeeel beter is. Fuck hem.
     
    Siemenn, Yi-Long en Mallakai vinden dit leuk.
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat jij beschrijft zo zie ik het absoluut.
    Ieder jaar zelfde liedje, kan die Bhatti ook niet een keer de zak krijgen?
    Het is jammer, maar ik haal hem niet bij launch, het is prima zo.. misschien ben ik ook wel klaar met al die footie games (Behalve FM)
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Sorry Konami
    Wil niet zeggen dat ik het spel nooit ga halen. Misschien haal ik hem alsnog op day 1, of anders misschien wel rond kerst. Maar heb nu in ieder geval rustig de tijd om erover na te denken.

    Het trieste van alles is dat er qua realisme gewoon geen betere footie game is.

    De pacing, het gevoel van een echte voetbalwedstrijd spelen is imo ook in deze demo vrijwel perfect.
    Toch zijn er altijd 1 of 2 puntjes die net niet goed genoeg zijn uitgewerkt.

    Best jammer.

    Net weer een potje Barca tegen Inter. Iniesta gaf me toch een steekpass. Een steekpass zoals je ze niet vaak ziet; wonderschoon. Ik overdrijf niet :+ ! Ik speel PES al sinds de PS2, dus heb genoeg geile steekpasses gezien. Maar dit was er één van de buitencategorie

    Het is dat Suarez 1 op 1 faalde (wou weer te mooi scoren) anders had ik hem hier gepost. Juist om dit soort momenten speel ik PES. Alleen zitten er jammer genoeg zo weinig wow-momenten in deze demo.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het is allemaal net iets té. Ik ga vanavond even proberen of het minder is met autofeint uit. Ik vind dat er ook teveel hakballen zijn die te gemakkelijk/vaak worden uitgevoerd. Zoals ik al zei, of het moet fout gaan, pass gaat schuin, of je moet eerst omdraaien, voordat je kunt passen. Dat hangt dan van de kwaliteiten van de speler af. Ik vind de demo niet slecht, maar ook niet top ofzo... zit een beetje tussen een 7 en 8 in. Kan veeel beter, als ze die balans er maar inbrengen.

    Grafisch vind ik m wel enorm verbeterd, vooral het veld (dat zag er bij 2017 echt niet uit)!
     
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Heb er ook 2 potjes opzitten en in tegenstelling tot veel anderen is mijn indruk wel behoorlijk positief. In die zin dat ik hem prettiger vind aanvoelen dan 2017.
    Grafisch is het gelukkig zoals anderen ook zeggen wat verbeterd. Ik vind het in game (gameplay gfx minus de replays) best aardig eruit zien. De gameplay voelt lekker soepel en vind de snelheid ook op orde. Ik heb slechts een kleine klacht. Ik zou me het liefst wat meer connected willen voelen met de schietinput. Daar mis ik iets maar kan er lastig de plek op leggen. Je schiet maar voelt de souplesse of de impact niet echt doorkomen in de controller. Dat voelt me nog wat vreemd aan maar is wellicht wennen.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wauw...

     
    HanTerp en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Geloof me, zodra je doorhebt dat de verdediging een lachertje is, geef je iedere wedstrijd van die steekpassen er doorheen, waarna je 1-op-1 staat.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die Mannschaft! Toooooooooooooooooooooor! _O__O_
     
  20. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat is het toch altijd in PES dat die balt lijkt alsof hij 100 kilo weegt?
     

Deel Deze Pagina