1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, dan kan ik het zo even testen
     
  2. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Heeft iemand nog een code voor xbox one?
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wat vinden we er van??

    Moet zeggen dat ik het wel lekker vind spelen. De graphics vind ik prima, wellicht niet de beste ooit. Gaat mij dan ook meer om de gameplay. Valt me wel op dat ik sommige dingen als traag ervaar, zoals het springen. Voelt gewoon stroef aan.
    Verder wel weer last om er in te komen...... wat een drama. Gaat echt tergend slecht telkens een k/d van 0,6 of zo,.... brrrrr. Snap er niks van. :)
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Na wat uurtjes te hebben gespeeld moet ik zeggen dat ik er meer van had verwacht.
    Als je bedenkt met wat voor budget ze dit hebben gemaakt dan valt t (zga) eind products wel wat tegen.

    Na mijn laatste Cod BO2 had ik kwa graphics en animaties wel meer verwacht.
    De gunplay is wel prima, maar dat is niet meer genoeg voor mij.

    Misschien voor een heel zacht prijsje dat ik de game nog eens opik.
     
  5. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Na 2 potjes snel weer van mijn harde schijf verwijderd.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb ook mixed feelings....de graphics vind ik mwaa. Het kan nog net, maar na deze cod moeten ze echt werken aan een nieuwe engine. Haalt het niet bij Battlefield 1 graphics. Die is veel mooier.

    Gameplay twijfel ik ook. Ben nu level 19 en mijn K/D ratio is volgens mij -50 ofzo......wordt echt helemaal weg gespeeld. Gaat me soms veel te snel op die kleine maps. De enige mode waarin ik een klein beetje mee kan komen is War. Vind dit dan ook verreweg de leukste mode. Vind de Maps ook erg klein en chaotisch. Point du hoc vind ik de beste.

    Moet zeggen dat het spel eerst enorm tegen viel, zowel kwa graphics als gameplay, maar na een paar dagen spelen vind ik hem toch wel ok. Vooral War vind ik enorm leuk. Krijg een heel klein beetje oude cod gevoel terug. Pre order blijft zeker staan.

    (Stiekem hoop ik dat Dice Battlefield 40/45 Gaat maken ;))
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mensen willen volgens mij een Coddlefield 2 zien in deze game. Ik vind het gewoon een echte COD. Kleine maps, run and gun, constant killen en respawnen. Dat is COD.
    Ik vind het persoonlijk tof om BF1/CSGO op PC af te wisselen met COD games op PS4. Gewoon even een relaxt run and gun shootertje.
    Als ik deze game als enige shooter zou moeten spelen zou ik hem denk ik wat sneller moe worden.
     
    Korkss en Servantes vinden dit leuk.
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Op een of andere manier ben ik door de beta van CoD weer begonnen met Sniper Elite 4. Vooral de multiplayer van SE4 is dan een verademing. Heeft een neutraliserende werking op het geheel ;) Ik vind de beta zeker niet onaardig, maar na een klein uurtje heb ik het wel gezien.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2017
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    War is leuk omdat je niet van alle kanten belaagd wordt. Het is Attack & Defence dus je weet van welke kant de enemy komt i.p.v. continue vanuit de rug.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ga dit ook echt niet vergelijken met welke andere FPS dan ook. De enige waar deze game de kwaliteit van zou moeten halen, is COD 2 uit 2006. Carentan was een map die zelfs nog beter was dan Stalingrad uit Medal of Honor Allied Assault op de PC.

    Dat is hoe je MP doet. Alles klopte er aan, zelfs de historische kant van het namaken van niet alleen die map, maar meerdere uit de game. Ook de balans tussen wapens, besturing en gameplay was gewoon perfect. En je had gewoon nog skills nodig, echte skills, niet campen in een fucking hoekje om mensen lekker in de rug te schieten, zoals het al sinds COD Black Ops I gaat, nee, je moest in beweging blijven en je steeds verplaatsen.

    Haha, fuck it ook, wacht wel tot jullie de game kopen en dan lekker jullie + en - punten lezen, dan zien we wel verder. Heb toch al sinds januari of zo geen game meer gekocht. :+
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja ja CoD 2 en Carentan. Nou weten we het wel :p

    CoD 2 was echt heel goed maar nu is het niet meer dan nostalgische herinneringen. Speel de game nu en je houdt het niet langer vol dan een match. Maar dat gevoel heb ik ook een beetje met deze game. Op een of andere manier zie ik mijzelf dit spel echt niet lang spelen, voelt zo kaal aan ofzo. Daarbij ook nog andere frustrerende kwesties zoals hitdetectie dat all over the place is, smg's die de MP te erg domineren en het feit dat het huidige create a class system pure schijt is. Ze hadden nooit van het pick 10 system moeten afstappen

    Ach ja, volgende week Destiny 2!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  12. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Je bekijkt het lekker objectief als je denkt dat er niet gecamped werd op cod2 :rolleyes:
     
  13. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Had er meer van verwacht. De graphics boeien mij niet als de gameplay uitmuntend is. Ook al zijn de graphics uit 2014 als de gameplay goed is kijk ik daar al snel doorheen. Maar helaas is de gameplay niet veel soeps. Vooral lag compensation is zo tergend, tegenstander komt om de hoek en je schiet en de kogels komen gewoon niet aan. Kijk je de killcam als je dood gaat blijk je niet eens te schieten, iets ergers is er niet.

    Toch jammer dat je amper mogelijkheden hebt om je classes aan te passen, slechts één perk. Iedereen speelt ook met dezelfde wapens plus de killstreak UAV (term van deze CoD even vergeten) is erg overpowered omdat je simpelweg daar niks tegen in kan brengen. Als je een matig team hebt speel je de hele tijd tegen een team met constant UAV. Dus erg beperkt in je beweging door geen jump boosts etc maar door ook er nog eens UAV aan te koppelen ben je constant zichtbaar voor je tegenstanders. En dan laat ik het vervormen van hakenkruizen en het toevoegen van vrouwen links liggen.

    Het speelt aardig weg hoor, maar is dit geen CoD game die mijn maanden bezig gaat houden Dus ik cancel de pre-order, had zo graag gehoopt dat CoD weer de juiste snaar wist te raken.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    UAV kan je gewoon uit de lucht schieten.
     
  15. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Dan ben je dus niet bezig met objectives cappen maar constant die UAV uit de lucht krijgen want die krijg je heel makkelijk. Ik wil gewoon een perk als Ghost. Dat ik niet constant UAV uit de lucht moet knallen.
     
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Volgens mij krijg je die soort ghost gewoon als abbility bij een division. Meende die vd sniper??!!
    Dus dat is gewoon die divisie spelen en ranken en je krijgt het vanzelf dacht ik. Correct me if im wrong
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    MOUNTAIN
    Division Skill
    Sharpshooter
    Block out the surroundings and in return acquire aim assist and enemy names. Activated holding breath with L3.

    Division Training
    Scout III
    – Acquire enemy names from farther away
    – Increased mini-map coverage
    – Hidden to player-controlled streaks

    En dan heb je nog een perk voor alle divisies:

    Phantom
    – Quieter movement
    – Take no fall damage
    – Invisible to enemy Recon Aircraft while moving
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2017
  18. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166

    Zie
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Holy. Shit.

    Wat een pauper spel dit. Tering.
    Grafisch is het om te janken en de online connecties zijn weer ruk.

    Gisteren een paar potjes gespeeld maar het campen voor streaks is weer begonnen hoor. Droevig. Mensen die op hun buik gaan liggen en een halve match blijven liggen. Verder voelt het aimen echt waardeloos. Net alsof je wapen 70 kilo weegt.

    Nee, dit word 'em niet.
     
    Sonny, Tyrant en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lang leve de betá dan @Rampage . Gaat dus een budgetbak titel worden op deze manier. 8)
     

Deel Deze Pagina