Nja stukje over strikes is nog steeds vaag. 5 available op 6 september. Sure, maar wanneer komt de rest dan? Beter is er wat gratis naast de betaalde content Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Tot light level 300 gaan we dus A recent leak suggests that the max Light Level in Destiny 2 will be 300. The leaker from Quebec stated that the "Light Level maximum is 300 at the confirmed launch and you can climb to 260 Light via the activities and engrams. To increase your Light over 260, to 300, you have to do the Heroic activities of the week like Nightfall, Raid, Flashpoint etc.
Met 3x zoveel content hadden spelers als de meeste van ons ook zo door alles heen geweest. En we zitten zo weer op 1000+ uur. Zeuren over content zal nooit verdwijnen
Oh man de struggle is real. Ik twijfel zo hard om te beginnen als titan. Aan de andere kant heb ik de meeste progressie op de hunter en schijnt het dat de nightstalker er ook weer is. Tevens klinkt die poledancer ook wel leuk. Aan de andere kant helemaal ham gaan als Captain Nawmerica... Dilemma dilemma
Je liet het al in Destiny 1 blijken. Je bent gewoon een geboren Titan. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ja, absoluut. Er word gezegd 5 ... maar kan meer "zijn". Vind het aantal wel laag... zal moeten blijken hoevaak je deze gaat doen. Als de strike in de beta een voorbode was dan zal het vast goed zitten.
Klopt gaat wss ook zo gebeuren. In D1 heb ik 12 characters gehad Maar voor de allereerste playthrough ga ik toch voor de hunter kiezen. Simpelweg omdat die perfect aansluit bij mn speelstijl. Jump duck roll & shoot. Oh ja en pijl en boog(hoop ik)
Zag die perk tree van de TTK subclasses via zo'n leak voor zover het waar is dan ; Smoke nades en invisible perks bij de nightstalker... en bij de stormlock more range on melee....
De Warlock melee was toch ook gereduceerd? Hoop niet dat je weer one-hit-zap's kan doen van 20 meter afstand Verder zijn de TTK subclasses niet veel veranderd. Nog 2 dagen ... lang wachten
Ik twijfel dus welke te nemen. In D1 had ik veelal Titan , maar vind de subklasse erg veranderd. Kreeg in de beta niet eens voor elkaar om het schild te gooien. Dat zal een kwestie van wennen zijn , maar toch. Ze spreken me alle 3 wel aan dus zie wel als de game er morgen/overmorgen is.
Dan pak je toch de Hunter? Als het goed is speel je Destiny 2 wel een tijdje. Dus tijd zat om andere classes uit te proberen. Maar dat schild gooien ... oei, da's ook wel fucking geil