Even nagaan wat je clan naam is ... je vrienden kunnen de clan dan vinden via de Bungie website. Kan zijn dat de clan niet eens "XBOXWORLD" heet ...
wanneer komt de raid online? Find a Clan xboxworld Results No clans found. Dit krijg ik Edit: ah nu staat er dit op de site: Time out during communication with the game servers. Please try again later.
O? Bol.com heeft me zojuist het bericht gestuurd dat m'n bestelling is afgegeven aan PostNL? Vreemd Normaliter krijg ik altijd in de nacht een berichtje en ontvang ik het dezelfde dag nog. Kom maar Destiny 2.
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=179026 Met deze link misschien? @PrutserNL Raid geloof ik week later
met die link is het gelukt die zal ik nog wel even niet kunnen doen, dan begint mijn nieuwe studie weer.
Thanks FraHel , die link werkt alleen dus goed als je op een pc of laptop zit , via mijn mobiel zie ik het 'join clan' niet nl. ( ja klein stukje vd balk ) wel apart dat je de clan niet kan vinden op naam
Oh shit dat begin is mooi gedaan Spoiler Het laat zien met wie je voor het eerst de raids heb gecleared. En Trials.
Kennelijk kan iedereen met een disc al spelen. Digitale versies moeten nog unlocked worden per regio.