Status is simpel. Heb de game niet, heb geen preorder staan. Kans dat ik op release, vannacht rond 0:00 of morgen in Destiny 2 online ben, is minimaal. Misschien krijg ik de game wel gratis ineens uit het niets. Zou me niets verbazen. Daarintegen, krijg nooit wat...
Dat kan niet. Iedereen die speelt moet alles kunnen halen. Ik ben eerder bang dat we juist niks van dat soort challenges nog krijgen. Imo zouden exotics allemaal zoals prime of black spindle moeten zijn. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Verkeerde versie. Je moet de "launch editie" versie hebben. Die staat wel goed. Pre order editie zal wel twee weken zijn en dan komt die andere op de 20ste.
Kortom, volgende week zit je in je blote reet op een kruk. Ingesmeerd met Zwitsal Destiny 2 te spelen ... want dat haal ik hier uit
Boooooooo. Kut Aziaat Wanneer is de raid eigenlijk? @Rampage zolang die kutparkiet maar het loodje heeft gelegd. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Wat. Nee man. Twitch gaat het helemaal prima mee. @Rampage Wie weet. Misschien wel eerder. Ken mezelf.
Some Destiny 2 microtransaction loot gives you a gameplay advantage Destiny streamer KingGothalion was inspecting the possible contents of Bright Engrams, which can be purchased for Silver, Destiny's real-money currency, at microtransactions store Eververse. The possible contents of Bright Engrams include the following: - Ability cooldown armour mods: "Chance to contain an armour mod that decreases the cooldown of one Arc, Solar, or Void subclass ability." Can affect Super, grenade, or melee abilities. - Character stats armour mods: "Chance to contain an armour mod that slightly enhances a character stat." Can affect resilience (increases shield HP), mobility (increases movement speed), or recovery (shields regenerate faster). - Weapon stats armour mods: "Chance to contain an armour mod that slightly enhances the weapon stats of an equipped Primary, Energy, or Power weapon." Can affect handling (equip speed), stability (recoil strength), and reload speed (obvious). - Elemental weapon mods: "Chance to contain a weapon mod that changes the element of an Energy or Power weapon."
Is deze game volledig in pingleslayer te spelen? De hype is me serieus ontgaan, maar er zitten dus mensen met zijn of haar lul in hun hand op deze game te wachten merk ik wel!
De story is waarschijnlijk wel volledig singleplayer te spelen, maar de endcontent waar je het voornamelijk (naar mijn mening) vooral om doet moet je toch echt met andere mensen doen. Dit zijn strikes (zit matchmaking in, maar is eventueel vast wel te doen in je eentje als je dik overleveled bent) en dan vooral de raid en in de toekomst Endgame PvP genaamd Trials of the Nine (Volgens mij. Vorige Destiny was dit de Trials of Osiris)
13 maanden live voor nog geen 50 euro, check. Nu nog een leuk dealtje vinden voor de game met season pass, digitaal of fysiek maakt me niets uit. Ga niet kutten met mijn Live instellingen, vind dat wel best zo.