[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat moet in de krant!!
    Ik heb in 20 potjes misschien totaal 2 overtredingen tegen gekregen
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Probeer maar uit! Als je tegenstander vlak in je buurt is, dan wegdraaien! :D
     
  3. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind t al belachelijk genoeg dat je een "trucje" moet uithalen om de computer een overtreding te laten maken
     
    Dranx en rubenpol007 vinden dit leuk.
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gebeurt te weinig hoor Han. Ik heb ook een keer een elleboog meegehad (1x gebeurd). Komt te vaak voor dat ik enigszins gehinderd word, dan moet er gefloten worden als ik de bal verlies. Geef i.i.g. een optie om dit aan of uit te zetten (zodat iedereen zelf kan bepalen hoe hij het spel wil spelen).

    Overigens heb ik gisteren nog even een potje gedaan met Barca. Normaal gesproken speelt de tegenstander bij elk balverlies in een keer een lange bal naar voren (waar dan alle ruimte ligt). Ik heb advanced tactics uitgezet en daarna had ik er geen last meer van (af en toe probeerden ze het nog, maar dan stond ik minder hoog en kon ik het eenvoudig voorkomen). De vooraf ingestelde advanced tactics zorgen dus voor ergernis.
     
  5. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zet je dat advanced tactics uit dan?
     
  6. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Helaas heb ik mijn pre-order geannuleerd. Keek er heel erg naar uit, was ook onder de indruk van de beta, de demo op Gamescom vond ik ook wel tof (niet single player gespeeld) maar nu ik die demo steeds aanraak word het allemaal minder voor mij. Die AI is verschrikkelijk! En het spel is te snel geworden. Ik wacht de reacties hier wel af en wie weet koop ik hem later wel. Ik ga hier iig niet de volle mep voor neerleggen.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Bij je opstelling, geavanceerd en dan kun je allemaal presets instellen (4 stuks, 2 aanvallend en 2 verdedigend). Die zet je alle 4 op uit. Vervolgens start je de wedstrijd, verwissel je even van team, doe je dus hetzelfde bij je tegenstander en verwissel je weer terug naar je eigen team.

    Is veel beter speelbaar op die manier. In de retail kun je sowieso de spelers verslepen en heb je meer mogelijkheden qua tactieken.
     
    hotymoty14 vindt dit leuk.
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Ik was al effe bang dat ze t slepen eruit gehaald hadden haha gelukkig maar xd
     
  9. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks!

    Ik heb net een potje gespeeld, maar ik merk nog niet zoveel verschil helaas. Ik heb eigenlijk nooit echt aan tactiek gedaan in de vorige delen. Wat is het voordeel van het verslepen, dat heb ik nooit begrepen.:p
     
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha PES altijd zo loven om zijn gameplay maar ondertussen elk jaar eerst 10 duizenden veranderingen moeten doen. Danwel aan de tactiek, dan wel een option file moeten downloaden. Trucjes met spelers moeten uitvoeren om overtredingen mee te krijgen. Verschrikkelijke menu's wat al 10 jaar hetzelfde is, maar ons als fifa speler voor gek verklaren omdat we EA elk jaar ons geld doneren omdat fifa volgens velen maar een lelijk spel is met een verrotte gameplay.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe stel je vooraf formatie in? Ik heb volgens mij elke optie bekeken..
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij kan dat in de demo niet. Je kan er ook geen aanvallende strategie instellen, wel verdedigende strategieën.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vreemd, ik merkte wel degelijk verschil. Speel je wel met Barca? Tegenstanders spelen standaard direct diep, omdat de defensie hoog staat. Als je de advanced tactics uitzet, lukt dat niet meer.

    Klopt, PES is niet perfect. FIFA is voor mij daarentegen echt niet speelbaar vanwege de AI (misschien 18 wel, demo afwachten).
     
  14. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Wat vinden jullie van het dribbelen? Ik vind dat nu stukken beter als in de vorige Pes.
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ja enorm, maar het is sowieso zwaar beter weer dan 17 terwijl ik me met 17 tot en met vandaag enorm vermaak. heerlijk weer pes, easy to learn diff to master.

    en grafisch ook prachtig (iig op mijn ps4 pro in 4K)
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ohhhh jeee.... Bij een aantal webshops is ie al op voorraad.... Ben benieuwd wanneer hij uiteindelijk in de winkels ligt.
     
    HanTerp en rubenpol007 vinden dit leuk.
  17. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee ik speel niet met Barca, ik heb niks met die club haha. Werkt t alleen als je met Barca speelt dan?
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee, maar daar merkte ik i.i.g. direct verschil. Ik werd er daar continu uitgecounterd met balverlies, simpelweg door een flinke trap naar voren. Verdedigers te ver naar voren en uit elkaar, dus centrum lag telkens helemaal open.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Echt waar? Waar dan?? 8)
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik vind het echt een lekker spelletje. Demo speel ik voornamelijk tegen mijn zoons. Als ik het vergelijk met een andere bekende voetbal game, dan heb ik het idee dat er in pes veel meer voetbal zit.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2017

Deel Deze Pagina