De game ziet er strakker uit dan D1 gelukkig. Dus dat is een dik pluspunt. Zolang Destiny 2 niet hetzelfde oogt als de gemiddelde COD ben ik trouwens tevreden. Spoiler: NIET LEZEN! CAMPAIGN SPOILER! Wie de fuck waren trouwens die vliegende piramides op het einde van de campaign? Zouden die piramides de Nine zijn? Als ik @SHiZ NL zijn uitleg mag geloven zijn dit oude Hive Tombships?
Deels onjuist.. De preorder emote staat klaar in The Farm. (in je vault). De rest zal volgen na einde story.
Ja dat weet ik ook niet zeker, dat was de link met uilteg die ik had gevonden. Spoiler https://www.bungie.net/en/Forums/Post/86284482?page=0&sort=0&showBanned=0&path=1 They were Onyx Pyramid Ships as called Tomb ships. They were the old design for the Hive Tomb ships. What i want to know is why they would change the design to what tomb ships are now because these old tomb ships look awesome. English Nog een andere bron : http://destiny.neoseeker.com/wiki/Onyx_Pyramid_Ship
@bulletproof010 @Maddmonkey @Hybrid @CrazY @Graveheart (dat ik die kan taggen zeg) @IEDEREENENZNMAMA ... hoe is de game?
Adventures zijn gewoon een soort strike/sidequests. Heel tof gedaan. Veel cutscenes en epische momenten. Titans zijn geweldig trouwens. Sentinel heeft ook shoulder charge Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Mijn moeder vind er geen hol aan. Maar ik vermaak me er wel aardig mee! Nog niet lang kunnen spelen maar straks een heel weekend de tijd!
Dus, het speelt/voelt als Destiny 1 ... maar is veul beter. MOOI. Nu naar huis, de vrouw een veeg geven, kids op bed flikkeren en gamen!
Ga dus nooit meer de disc versie kopen! Hoor vandaag 3x de brievenbus gaan met het vermoeden dat het spel waar ik al zo lang op wacht op de mat ligt, maar nee. Hoor ik nu de brievenbus en jahoor, destiny 2! Zie ik de buurman weglopen en is het dus verkeerd bezorgd geweest
Zo gek vind ik dat niet. Ik heb ook bijna 300 dagen gestoken in mijn main char in WoW. Als hij het na zoveel uren nog leuk vind, kijk ik er niet raar van op.
"Pressing both start and select at the same time takes you straight to the map of the destination you are on. Such a time saver"