[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    lol. han, idd ff bij instellingen.

    geef je me je game name door? dan voeg ik je toe, kunnen we tzt weer ff potje doen..
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik heb de instellingen nu goed en ook het password ging goed.
    Maar.. bij het starten van alle instellingen op Playstation plus ging alles goed totdat ik de laatste instelling had ingevoerd. Dus druk ik op volgende en toen was er een probleem met de server :mad:

    Mijn PSN naam zal hanterp_nl worden, maar ik heb zelf nog geen online gezien.
    Waar moet ik eigenlijk mijn gekochte Playstation plus-code invoeren? Dat heb ik nog nergens gezien..
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Op de PS store bij code inlossen ;)
     
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    @hully betaal je dan maandelijks een 10tje of is dat eenmalig?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, ga zo kijken, bedankt Niels!
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    eenmalig 10 euro.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Niet helemaal mee eens. Konami zou dit veel efficiënter en slimmer kunnen regelen (dit riep ik 10 jaar geleden al). Sowieso het feit dat je maar een beperkt aantal slots hebt. Waar slaat dat op? Waarom kunnen we niet competities aanmaken en delen? Inclusief kits e.d. Net als een Stadium Editor. Community Konami... Halllllooooooo??

    In Forza 2 weet ik nog dat je een Livery Editor had en daar kon je enorm vette dingen mee maken:

    Denk je nou echt dat Turn 10 de rechten van 7Up? Dr Pepper, Southpark, etc. is gaan betalen? Nee, natuurlijk niet. Maar met die ingame editor konden mensen gewoon heel erg veel doen. Vervolgens kon je er gewoon online mee gamen en kon je de paitings zelfs delen (als je online als team ging racen bijv.). Het enige ding is dat Konami de competities gewoon niet direct in het spel mag opnemen. Als je het op deze manier regelt, hoef je geen USB schijven en externe files toe te laten op je systeem. Je applicatie/game zorgt ervoor dat de bestanden safe worden verspreid.

    Sterker nog, je zou hier een Windows/Mac applicatie voor kunnen maken, waar je creaties kunt maken en naar een Konami Server kunt uploaden (op basis van je Konami ID). Vanuit de game kun je dan de spullen inzien en delen.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zolang duurt dat toch niet? Zoiets heeft behoorlijke impact op de gameplay. Dit moeten ze dus heel erg goed testen voor elke difficulty. Niet 1x, nee a.d.h.v. heel veel sessies en tweaken moeten ze dit goed krijgen. Pas dan kunnen ze het patchen.

    Als ze dit te snel doen en de effecten zijn negatief (bijv. elke 10 seconden een overtreding, of een AI die elke wedstrijd met 9 spelers eindigt), dan heb je helemaal gezeik.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hè-hè eindelijk gelukt. Ik had wéér een nieuw account moeten maken met wèèr een ander email-adres en een andere gebruikersnaam.
    Die naam is nu hanterp-53 ( 53 voor geboortejaar ;) ).
    Nu heb ik twee vragen:
    1. Ik zie de pes 2018 demo nergens; waar moet ik die vinden?
    2. Die headset: Wat een raar dun draadje. Ik zie wel dat het aan de controller moet komen te zitten, maar waarheen gaat het andere eind van het draadje heen?

    Alvast bedankt en ook bedankt voor de hulp :thumbs:
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    de mic moet je aansluiten aan de voorkant van je controller tussen de 2 sticks in zit een aansluiting waar je ook je controller mee kan aansluiten in een dock daar zit een 3mm jack daarmee kun je je mic connecten en de PES2018 demo vind je in de store onder games/demo/pes2018 ;)
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Euhm... ja dat van die 3mm jack en waar die moet begrijp ik.
    Maar aan de andere kant van het draadje zie ik de microfoon, maar wat moet je daar mee? Om je hals hangen? :+
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga helemaal stuk, meneer de progammeur:+ . Je wordt oud Han. Prachtig. Geen draadjes om je hals doen. Rustaaag... Komt goed kanjer.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh ik dacht dat jij ging zeggen hoe het moet :D
    Een programmeur hoeft niet persé iets van mic's af te weten ;)
     
  14. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    haha!!! niet om je hals!!! ben je 62?!
    wat cool. ik 43! en vind me al een ouwe gamer

    ik ga je vd week toevoegen!!!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, niet 62, 64! :)
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Klopt, maar de zaken die toen slecht waren in de demo waren voor een groot gedeelte gelukkig ook beter in de uiteindelijke versie. Daarom is het ook nu zo jammer dat bepaalde OUDE fouten terugkeren, zoals weer die blurry camera, dat gebrek aan overtredingen door de AI, etc etc.

    Heb het wel meer gespeeld nu, en met andere teams, zoals bijv Brazilie, is die verdediging achterin niet zo compleet open als met Barca/Dortmund, dus ik neem aan dat dat straks in de uiteindelijke versie ok zal zijn.

    Zeer teleurstellend om te horen dat die fouls wellicht pas over een paar maanden gepatched zullen worden, want nogmaals, dat is iets dat in 2016 zat, maar in 2017 was dat er compleet uit, dus dan is het zeer vervelend om te zien dat het nu zomaar weer terug is.

    Anyway, ik denk dat ik zelf dan gewoon wacht tot november/december, wanneer de game meestal wel een mooi prijsje krijgt in de PS Store, en tot die tijd hou ik het nog wel even vol met PES2017. Tenzij ik hem straks in Hong Kong voor minder dan 30 euro tegenkom, dan pik ik hem nog wel even mee.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    en anders laat je 'm lekker een keer liggen joh, het is uiteindelijk niet echt iets voor jou PES.
     
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Heel fijn dat ik de ruggengraat van een weekdiertje heb. Ik heb hem toch maar weer gepre-orderd voor de PS4 :p.
    Ik vond de beta tof spelen en op Gamescom heb ik me er ook mee vermaakt. Ze werken aan de fouten dus geef PES het voordeel van de twijfel.

    @HanTerp en @hully , misschien kunnen we een 40+ club oprichten ;). Daar mag ik dan namelijk sinds april ook aan meedoen hahaha.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Haha, ja, lijkt me wel wat :)
    Trouwens, ik kom nog een keer terug op die mono-headset:Je moet 'm dus met die klem vastzetten op je kleding, zag ik in een filmpje.
    Dat is dus volgens mij hetzelfde als wanneer je hem om je nek knoopt! In beide gevallen bungelt het microfoontje ergens rond je maagstreek ;)
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat MFtje gebruik je nooit Han. ;) alsof je zin hebt om te luisteren naar het gek*** van kindertjes als ze weg worden getikt.

    Ooit met de 360 zulke taferelen meegemaakt. Heb je niets aan.... :)
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2017

Deel Deze Pagina