1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het hoeft helemaal geen racetrack te zijn. Sterker nog, die fantasy tracks, wil ik helemaal niet als circuit, maar gewoon echt als openbare wegen.

    Net als Azurre coast en California highway, vet toch! Lekker sightseeing met die roadcars en bochtjes pakken.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als dat is wat je hoopt te vinden, dan brengt een game als test drive (wat ouder) of forza horizon dat veel beter dan PC dat veel meer op het hardcore raven geënt is. Niets mis mee hoor trouwens, ik vind cruisen soms ook lekkerder dan veertig rondjes oefenen om die laatste halve tiende te vinden.

    Maar dan kom ik weer bij wat beltoon zei..
    Het kàn ook wel in pc2, maar die gamw heeft in essentie een andere insteek, ik 'n ook minder cruise-content.
     
    Zumpelvelder en Beltoni vinden dit leuk.
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Lekker raven :cool:
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360


    Rave on, rave on!

    Ik heb de europese Deluxe versie maar gepreorderd. Fuck credit cards, daar doe ik niet aan!
     
    Rossi46 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Of zij doen niet aan jou? :p
     
  6. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Met de Europese versie betaal je dubbel zoveel als de Zuid Afrikaanse maar heb je ook dubbel veel plezier aan de game.... denk ik :thumbs:
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Voor éénmalig €50,- besparen wil ik geen CC hebben.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb hem ook gewoon in NL besteld. Ik heb het er voor over hoor. Geen gekloot met een CC.
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hoe luidde je kromme redenering ook alweer? :p
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Iets met achteraf betalen ofzo, weet niet meer.
     
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Gekloot? Ik denk dat er weinig beroepen in Nederland zijn waar je zó snel 50,- netto kan verdienen.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Als je dat op dagelijkse of maandelijkse basis kunt besparen heb je een punt. Maar eens per fokking 2 jaar zou ik ook geen cc voor nemen. Denk maar eens aan een bkr registratie.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen maar ik kan echt niet meer zonder CC.
    Ik heb er een genomen toen ik een auto wilde huren in het buitenland.
    Ook grotere aankopen doe ik tegenwoordig met een CC omdat het dan direct verzekerd is. Internet aankopen zijn ook veiliger mocht de webwinkel omvallen krijg jij je centjes nog gewoon terug.
    Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen met je ideal aankoop.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat weet jij, dat weet ik, maar in de Achterhoek werkt dat natuurlijk allemaal anders :whistle:
     
  15. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Even los van het feit dat een CC veel meer voordelen heeft dan alleen xbox games kopen; zo'n aanbieding is er niet alleen voor PCars. Ik haal al mijn digitale games uit Rusland, Brazilië, of in dit geval ZA, maar net waar 'ie het goedkoopst is. Scheelt meestal een eurootje of 20/30 per game die in de NL-store voor €69,99 wordt aangeboden.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is dat dan door middel van een code?
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2017
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je koopt giftcards van het betreffende land. Deze voer je in op de Microsoft pagina van dat land en dan kun je de game digitaal kopen
     
  18. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Het loont inderdaad veel vaker dan een enkele keer. Als je 10 games per jaar koopt en je doet dit via het goedkoopste land dan bespaar je denk ik al gauw 200 a 300 euro, maar ik denk wel meer.

    http://www.xbox-now.com/game-comparision

    Hier kun je precies zien waar je een game het goedkoopst kunt aanschaffen.
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]

    De game is aan het preloaden, maar start nog niet helaas.
    43,51 GB.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik geloof heilig in het feit dat als mensen gewoon betaalden op het moment dat ze een product ontvangen of bestellen, dan zaten er een hele hoop mensen NIET in de schuldsanering en waren er ook een heel aantal bedrijven niet op de fles gegaan. Dat wij in Nederland nog niet iets hebben als een wettelijke betalingstermijn van 14 dagen (of veel korter, heb ik liever) snap ik dan ook echt niet.

    Het principe van achteraf betalen vind ik echt zo achterlijk. De "voordelen" hebben ze alleen maar toegevoegd zodat meer mensen een CC nemen. Geen conspiracy theorie gedachte of iets dergelijks.

    Dat openstaande geld is voor niemand een positief iets. Hoe verantwoordelijk je ook bent met geld, een CC maakt de mogelijkheid tot kopen zonder koopkracht mogelijk en daar ben ik gewoon op tegen. Dat principe heb ik al jaren en dat ga ik niet breken voor 200,- of 300,- euro per jaar.

    Verzekerde aankopen doe ik via PayPal en als een webshop geen PayPal gebruikt, koop ik er niet. Tenzij het een Nederlandse webshop met iDeal betreft.

    Dus kom maar op met al die geweldige voordelen, de verhalen over hoe makkelijk het leven is met CC en hoeveel honderden euro's jullie bespaard hebben met die CC's. Ik vind het een achterlijke manier van betalen en dat blijf ik vinden.

    Om het verhaal compleet te maken:
    - Zaken (anders dan huizen/panden) op afbetaling kopen is belachelijk.
    - Een tweede of derde hypotheek nemen is belachelijk.
    - Geld lenen via particuliere geldschieters is belachelijk.
    - Een telefoonabonnement met toestel nemen is belachelijk.

    En omdat ik toch lekker gal aan het spugen ben:
    - Steigerhouten meubelen zijn echt ongelofelijk achterlijk en niet: "Hip & Modern"
    - De "Industriële look" is geen reden om je muur niet opnieuw te stucen.
    - De privatisering van de zorg in Nederland is belachelijk en heeft enkel een averechts effect gehad
    - Het openbaar vervoer had ook nooit geprivatiseerd mogen worden
    - Mensen die de Achterhoek en Twente door elkaar halen, mogen van mij part ook op een rechtsstreekse vlucht naar Noord Korea in een te krap vliegtuig met enkel rauwe kip als eten onderweg.
    - Dat Noord Korea uberhaupt nog niet kapot genuked is snap ik al helemaal niet!


    P.s. Ik ben heel erg vrolijk vandaag hoor, dus lees vooral bovenstaande (met uitzondering van het CC verhaal) met een knipoog :p
     

Deel Deze Pagina