1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Is de game al gold dan?
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Is een game tegenwoordig überhaupt ooit gold, met die stroom van patches na de release.
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dat is waar. Misschien maakt dat tegenwoordig niet meer uit omdat updates niet meer zoveel moeite kosten, behalve bij assetto corsa
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    >90% eens hoor behalve dat er wel voordelen aan een cc zitten. Heb nog nooit schulden gehad en snap ook niet dat mensen die tegenwoordig zo makkelijk aan gaan, al dan niet bewust.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Een telefoon abbo met toestel was voor mij goedkoper dan een los toestel met sim only... Vond ik ook gek maarja :9
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Maarten? Ben jij dat? Meneer van Rossem?
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2017
    Surreallistic, Kimi NL en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Kut, iemand heeft mijn ware identiteit achterhaalt :p

    Neemt niet weg dat ik het nog steeds achterlijk vind. Waarom zou je 24/7 met iets op zak willen lopen dat niet van jou is? maar iets dat je in een soort van bruikleen hebt (je hebt die abbo's met huur toestellen).

    Koop gewoon wat je nodig hebt of wil hebben, maar ga er niet elke maand voor lopen te betalen.

    Dit is eigenlijk de "kern" van mijn probleem met CC's. Wij keken als gekke Nederlanders vroeger met een beetje argwaan naar de V.S. waar alles op krediet en afbetaling was. De ene CC schuld werd afbetaald met de andere CC etc. Voor auto's is dat al een tijdje geoorloofd en redelijk normaal, maar ook steeds meer mensen nemen huishoudelijke apparaten op afbetaling. Voor mij een beetje het "Begin van het einde" verhaal.
     
  8. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Ik snap je standpunten allemaal best en met sommige ben ik het ook wel eens maar het neemt niet weg dat het een steeds meer beperkende factor gaat worden als je er geen hebt, zonder kan je vaak nog niet eens een hotel boeken.

    Zelf heb ik een CC met een limiet van €2500 en als ik daar iets van opneem moet ik dat eind van de maand volledig betalen, dus niks niet iedere maand aflossen.
    Ik gebruik het ding niets als persoonlijke lening of als uitgestelde betaling, gewoon met verstand gebruiken maar er zullen altijd wel mensen zijn die dat niet kunnen.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Voor mensen die niet full retard zijn is een CC gewoon een prima betaalmiddel. Een normaal mens weet toch wat er binnen komt en wat er wordt uitgeven. Helaas valt de helft van Nederland wel in de eerste groep.
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik zal er ook wel aan moeten op den duur (ga volgend jaar Mei 3 weken naar de V.S). Zonder CC ben je niet in staat om te leven daar.
    Maar dat neemt niet weg, dat ik hem na die reis gelijk weer inlever. vind het echt 3x niets.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heiligschennis!
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Gaan jullie allemaal voor de deluxe pack? Zat even te kijken om te pre orderen net, maar vind 100 euro wel een flink bedrag voor een game.

    Er zitten al zoveel mooie auto's in dat ik het lastig vind om te bedenken welke ze nog gaan toevoegen..
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Een aantal xbw racing mensen hebben de deluxe editie uit Zuid-Afrika gehaald voor zo'n 60 euro
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    52 euro om precies te zijn, heb hem daar ook besteld. Maar eens kijken wat de deluxe editie allemaal voor extra's heeft te bieden :whistle:
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben groot voorstander van de DeLuxe versie.
    Hebben we straks geen 'gezeik' om: "Deze cup gaan we niet rijden omdat member x deze DLC niet heeft"
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Idem en met de racing groep halen we het er toch wel uit qua uurtjes:)
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb de Limited edition besteld destijds. De season pass koop ik nog wel los mocht ik daar de behoefte aan hebben.
    Maar voor de xbox gamers is het dan inderdaad handig om allemaal dezelfde edite te kopen.. :thumbs:
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  19. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Wat een heerlijke bak zeg, zal denk ik jammergenoeg ongeveer net zo ruk klinken als de M6 die we tijdens de VLN hebben gehoord.
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046

Deel Deze Pagina