1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat vinden jullie van de AI? Nog steeds zo scripted?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947


    Nou, dit lukte me nooit in 17 :+
     
    Bidle en Saaslijer vinden dit leuk.
  3. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Die gezichten van fifa zijn zo gaar. Khedira met lang haar, topspelers van real madrid zonder een game face. Sjonge jonge...
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Verdedigen is meer manual geworden. Weinig tot geen hulp meer van de AI. Komt meer op skill aan nu.
     
  5. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht dat ze de exclusieve rechten gekocht hadden van LaLiga,dus zou je verwachten dat de gezichten dan ook kloppen?
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind de demo tot nu toe echt top, speelt veel vrijer dan 17.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind het een verademing t.o.v. 17 en alles daarvoor. Echter blijf ik het "stroperig" vinden ofzo (de passing vooral). Zit een delay in. Daarnaast blijf ik die grasmat en de overall kleurstelling veel te donker vinden.

    Zo moet het EA.... :confused:

    [​IMG]
     
    Dranx en rubenpol007 vinden dit leuk.
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Demo heeft me aangenaam verrast. Icon Edition al in de pre-order op de PS Store. Ik ga me dit jaar eens wat meer verdiepen in Ultimate Team. Focus me meestal op de carrière modus.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Oef, dat is toch wel vette shit die demo van FIFA 18 moet ik zeggen! :eek: Presentatie, sfeer, details en overall graphics druipt de kwaliteit echt vanaf en gaf/geeft mij direct dat 'wow-gevoel' dit wil ik spelen!

    Eerste drie potten volledig van de mat gespeeld door de CPU, lijkt wel alsof ik opnieuw moe(s)t leren voetballen, maar eenmaal beetje door hebben hoe bepaalde game-mechanics werken gaat het al een stuk beter en vind ik het tot nu toe erg leuk om te spelen. Moet in ieder geval flink werken om te scoren, voldoening bij een doelpunt is dan ook hoog momenteel. Het verdedigen blijft wel nog lastig en lijkt zeer nauwkeurige timing te vereisen...

    Heb daardoor dan ook af en toe nog het gevoel dat de game/besturing wat 'stroperig' is en niet altijd snel genoeg doet wat ik wil, maar waarschijnlijk is dit een gevolg van een stukje onwetendheid over de (nieuwe) mechanics en komt dit met met de tijd door gewenning en oefening wel goed.

    Vind alleen het gedrag van de bal nog wat vreemd en onrealistisch overkomen. Soms uit het niets schiet je echt verschroeiend hard terwijl op momenten dat ik een vlammend schot verwachtte er echt een pis boogballetje ontstaat. Ook het afketsen van de bal op spelers of de keeper lijkt hier last van te hebben. Een zacht schot wat als nog tot de middenlijn terugkaatst lijkt mij beetje veel van het goede. Dit viel mij op bij zowel eigen schoten als schoten uitgevoerd door de CPU.

    PES 2018 demo nog niet gespeeld (PC demo nog steeds niet online) maar voor mij staat het nu wel al 1-0 voor FIFA...

    Niet helemaal mee eens, dat is behoorlijk overbelicht die foto, spelers op het veld geven bijna licht. Zou ik niet prettig vinden tijdens gameplay eerlijk gezegd.
    Voor mij (op mijn computer monitor tenminste) oogt de belichting tijdens de gameplay van FIFA 18 gewoon prima, grasmat ziet er echt mooi en natuurlijk groen uit hier. Wel oogt het misschien net iets donker buiten het veld ja, maar is dit dan zo belangrijk? De nadruk moet toch op het spelletje liggen lijkt mij?

    Maar als ik de replays zie snap ik wel wat je bedoelt want dan oogt de game inderdaad erg donker.
     
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik vind de grasmat echt prachtig vooral op de ps4pro. De avondwedstrijden zouden misschien wel iets minder donker kunnen maar vooral dat (ik dacht) Bombonera stadium bij daglicht is een plaatje met de glitters nog op de mat. Heb de game nu op zowel de pro als de one s gespeeld. Ik ben erg tevreden met de look and feel tot nu. Lees ook overal voornamelijk positieve feedback.

    helaas nog wel dwaze scheidsrechters. Hoe is dit rood?
     
    Garrett vindt dit leuk.
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Prima maar waarom een balkje opladen? Timing is veel belangrijker en beter te doen zonder balkje opladen?

    Overigens 1 potje gespeeld. Wereld klasse, psg vs bayern, 4-0 gewonnen. Wordt legendary spelen voor mij dit jaar denk ik.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    StubHub Stadion (LA Galaxy) is ook prachtig in 4K HDR met de stand van de zon in de demo. Echt top die belichting.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Schoot de bal vol in het publiek, die vervolgens qua animatie de bal proberen te pakken. Love die minor things.
     
    Daz en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Inderdaad, en de game lijkt vol te zitten met dit soort (voetbal) details. Voegt echt iets toe aan de beleving van een game vind ik. :thumbs:
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren demo op zowel Ps4 als X1s gespeeld. Het speelt toch wel erg goed weg hoor. (1080P)
    Heb het idee dat Ps4 versie iets scherper was en dat de belichting iets anders/minder was op X1s. Misschien toch te wijten aan de mindere grafische power van de X1s.

    Ik geloof wel dat de X1 X dat probleem zal oplossen met downsampling van 4k.

    Enige risico wat ik in deze versie zie is dat door het verbeterde dribbelen de aanvallers toch teveel de overhand hebben tov de verdedigers.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2017
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd, vooral met de exclusieve deal die ze hebben met real Madrid
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Kwestie van wennen. Als je een tijdje gespeeld hebt weet je niet beter.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb al een aantal seizoenen geen sport game meer serieus gespeeld. Forza 6 kon ik niet inkomen, Forza Horizon 3 moet ik ook nog steeds verder spelen, heb nog niet veel vrijgespeeld daar. Misschien weer eens tijd voor een FIFA game, maar heb zelden wat gesnapt van FUT en juist dat is de laatste jaren zo populair geworden.

    Ben vooral benieuwd naar de career mode, want ik met mijn manager game liefhebberij wil wel weten of dat deze keer echt geslaagd is. Mijn laatste FIFA game was volgens mij FIFA 15, dus ben na 3 jaar best wel benieuwd naar een nieuwe.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Foto is niet overbelicht. Ik zit elke twee weken in het stadion, heb al 100den CL wedstrijden bezocht en de finale EL van afgelopen seizoen. Heb dus genoeg stadions in real life gezien. De belichting is verre van realistisch. Dat vind ik zonde, want verder ziet alles er prima uit.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zojuist weer een aantal potjes gespeeld, nu op legendary. Ik vind het er echt goed uitzien. De animaties, het dribbelen, nieuwe verdedigen met manual instappen, loopacties medespelers, de snelle wissels.

    Minpunten:
    Doelnetten staan erg strak.
    Verdedigen is best lastig, maar uitgaand van een leercurve komt dat wel goed.

    Ik vind overigens de keepers alles behalve slecht. In de arena wel, maar in game niet. Ik mis toch best veel 1 op 1's doordat de keepers de ene kant op duiken en dan met de benen ook de andere onderhoek afdekken.
     

Deel Deze Pagina