1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Story inmiddels uitgespeeld. Erg vermakelijk. Ben nu alle andere content aan het spelen. Lijkt me wel leuk om, op de PS4, met wat meer mensen te spelen. Mijn online naam is: StreamFighterNL.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe lang doe je ongeveer over het verhaal?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Rond de 10 uur heb ik begrepen.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Poeh, ik moet je eerlijk bekennen dat ik dit niet bijgehouden heb. Ik heb 1 planeet per avond gedaan, zo rond 4 uurtjes gespeeld elke avond, en in het weekend het laatste gedeelte gespeeld. Bij de eerste drie planeten heb ik ook alle Adventures gespeeld. De Crucible speel ik nu alleen om de Milestones te behalen.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Een uur of 10-14. Ligt eraan hoeveel adventures, public events en lost sectors je tussendoor doet.
    Op mijn 2e character vlieg ik er wel super snel doorheen, dan lijkt hij al een stuk korter.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als je alleen de story doet, en alleen een extra adventure om het vereiste level te halen voor de volgende verhaal missie, dan zit je denk ik op en rond de 10 uur. Ben voor mijn eigen gevoel al aardig wat uren bezig, maar dat komt ook omdat ik schijt heb aan het vele tactische springen en die smerige hive in het donker.

    Er is gewoon veel te doen, meer dan in D1 en daardoor lijkt alles langer te duren. En dan hangt het natuurlijk nog af van je drops, je speelstijl en hoe goed je kan raken met een goed wapen. Sla je de Hive, Fallen over die er zijn voor je een missiegebied in gaat of niet?

    Het kan wel binnen 10 uur, maar dan moet je veel overslaan denk ik. Je schatting van 10-14 uur komt wel redelijk uit dus, maar het hangt van meerdere factoren af dus of je hem snel afmaakt.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon via bungie.net en dan in clan sectie xboxworld opzoeken. Volgens mij niet zo moeilijk te vinden.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hey zat ik niet ook in de clan...? Echt geen flauw idee meer :+
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Gaan hier ook mensen de raid streamen?
     
  10. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Yo guys...

    Wij hebben een guardian is uitgevallen met de raid. Wij zijn met spoed op zoek naar een 6e man om een blind run te doen om 19:00 tot 00.00
    We kijken hoe ver we komen en gaan eventueel (hoogstwaarschijnlijk) morgen dan weer verder.

    We zijn allen rond de 290 Power Level

    Je kan hier of op XBL een berichtje sturen of een reactie als je mee wilt doen.

    Raid Team:

    1 Daroe Bhai
    2 AVsunshine
    3 Nawa montana
    4 Furiouz Gamer99
    5 Sharmaz
    6 ??
     
  11. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik ga het streamen mits we genoeg man hebben vanavond.

    Twitch: NawaMontana
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die raid level ziet er Fucking ziek uit
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zijn nog niet veel reviews uit he?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het enige wat ik bij zowel My Clan en Clans te zien krijg, is create a clan. Zie nergens een optie waar ik kan zoeken en als ik dat bij de search doe rechtsboven komen er geen resultaten uit.
     
  15. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Gisteravond met ons team de raid (blind) geprobeerd.

    Wat een vette setting! En wat is het raid level groot.. Tering..

    1e encounter gehaald. We hadden snel door wat er moest gebeuren en vanaf dat moment was het na 4 of 5 runs ook gepiept.
    Helaas viel er slechts voor 1 iemand in ons team raid loot.. Beetje karig Bungie!

    2e encounter hebben we helaas niet gehaald. We weten wel wat we moeten doen, maar om ongezien alles te doen en een zo hoog mogelijk empowerment te krijgen..
    Dat is vrij lastig tot nu toe. Vanavond maar weer verder.

    De tussenfases in het middenstuk zijn easy piecy.

    We zijn ook nog ff terug naar het begin gegaan om gewoon te exploren. Het lijkt alsof er nog veel meer te ontdekken is in deze raid, want we hebben veel verborgen ruimtes e.d. gevonden.
    En we hebben een Throne room gevonden :)

    Nogmaals.. wat een vette setting en wat voelt de raid groot aan.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als je een drop krijgt moet je dan het hoogste item in je slot actief hebben of kan je gewoon een hoger item in je inventory hebben zitten om een zo hoog mogelijke emgram te krijgen?
     
  17. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Nee als het goed is wordt automatisch je hoogste power level berekend en op basis daarvan krijg je een engram.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  18. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat is die Ratking FIJN!!!!!!!!
    Kreeg hem als drop op 300.
    Vooral in Raid bijv en meerdere gebruiken hem. Hij is echt belachelijk sterk!!

    The Wardcliff coil is ook erg apart om mee te schieten. Er werd gezegd dat het de Ghali v2 zou zijn , maar je kunt niet goed mikken en veel van de rakketten gaan mis.
    Ik vind het niet geweldig maar wel fijn als er een grote groep vijanden bij elkaar staan.

    Mida mini en multitool combo is ook super.

    PVP worden mensen gek van je.PVE loop je echt een stuk sneller dan de andere.

    Drang/Sturm combi is ook fijn als je handcanon schieter bent.

    Sunshot is een handcanon die nog wel genurft gaat worden. Die solarshots zijn net heavy weapon shots.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gothalion had eerste kunnen zijn met de Raid clearen gisteren ... Echter kon Broman zijn enthousiasme niet bedwingen.

    Zag er gisteren op streams allemaal erg strak uit. Succes aan degene die vanavond verder raggen!
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar de vraag der vragen blijft, is ie beter dan VoG?
     

Deel Deze Pagina