1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Obv de demo (ps4) vind ik FIFA de betere. Het voelt voor mij net wat flexibeler aan. Verder maakt de sfeer op en rond het veld het leuker om naar te kijken.

    Had bij PES ook af en toe last van slecht beeld (alsof de tv het niet aankon).
    Meer mensen hier last van?
     
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Nee geen moment last van gehad bij mij loopt de demo als een trein
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Prima jaartje dus wat betreft voetbalgames. Goed nieuws. Mooi dat FIFA toch weer aanhaakt met een goede comeback.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind Ronaldo zo raar rennen in de Fifa demo

    Net of hij de running man challenge aan het doen is. :+

    Voor de rest was het erg wennen voor mij. Maar ben ook PES gewend. Heb al jaren (speel HEEEL sporadisch een potje bij een vriend) geen Fifa aangeraakt.

    Maar goed, heb maar 1 potje gespeeld. Morgen nog maar even proberen.
     
  5. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Vooral dat je naar u fans kan lopen is goed gemaakt in Fifa, en het ziet er prima uit maar na een paar matchen had ik wel weer zo een gevoel van dat ik het al gezien had, dat heb ik niet met pes,het is leuk dat we twee leuke voetbalgames hebben,waarschijnlijk haal ik ze toch alle 2.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Op het moment dat ik bij fifa weer het gevoel kreeg dat de doelpunten persé moesten vallen in de 45e of 90e minuut, ben ik weer naar de demo van pes geschakeld. Ik heb daar bij pes helemaal geen last van. Ook val ik bij fifa in een soort van patroon, terwijl ik bij pes juist de ruimtes zie en naar mijn idee de spelers daar beter op anticiperen. Kortom pes geeft mij meer beleving. Uiteindelijk komen ze er allebei, want de kids willen persé FUT spelen ;)
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dat de goals in de laatste minuten vallen heb ik nog niet meegemaakt nu met deze FIFA demo. Wel dat de paal-lat weer regelmatig geraakt worden.

    Ben wel onder de indruk van de AI van de tegenstander, zowel verdedigend gezien, maar vooral ook aanvallend gezien, want heb een paar knappe combinatie-goals om mijn oren gekregen. (FIFA demo)
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    om heel eerlijk te zijn doe mij maar PES man ik vind m gewoon veel beter maar zal FIFA ook wel halen wss om tegen me maten te spelen die alleen FIFA spelen xd
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vond de online en offline demo beide al erg lekker spelen. Dus dat moet met de full game helemaal goed komen. Hij staat klaar in die PS4 store om gedownload te worden.
    Vorig jaar heb ik met Option files gewerkt. Heb alleen geen idee waar ik deze vandaan heb gehaald. Is PES-patch de betrouwbare site? Of moeten we ergens anders zitten voor de juiste options files.
     
  10. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4

    Pes-patch of pesuniverse zijn beide goed
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ben vanaf ISS altijd al een "PES" speler geweest. Laatste jaren heb ik PES in het begin gekocht en daarna uiteindelijk voor FIFA gegaan. Dit jaar haal ik beide titels. Met PES speel ik de Eredivisie, daar lijken de spelers tenminste, en met FIFA ga ik me dit jaar mee storten op Ultimate Team en een Road to Glory. Met welk team dit zal zijn, daar ben ik nog niet over uit.

    Op PES 2018 terug te komen. Is er al iets bekend over een Data Pack 1.0 op launch day of? Ik weet dat er een update komt van de transfers etc.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Aanhaakt?

    Jezus man, er wordt in Engeland al meer fifa verkocht dan pes wereldwijd :rolleyes:
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik heb het over gameplay, niet over sales. Zolang ik geen EA aandelen heb kunnen de sales van FIFA me weinig boeien. Ik kijk gewoon welke game het lekkerst speelt, en dat is het enige dat belangrijk is voor mij.

    Dat was een paar jaar FIFA, vooral ook omdat PES last-gen compleet ruk was, maar PES heeft zichzelf inmiddels compleet weten te herstellen naar oude glorie, en FIFA ging na FIFA14 steeds iets meer achteruit, wat betreft de gameplay. 15 was goed, maar wel iets minder dan 14 (geweldig), en 16 en 17 waren ook voor veel mensen weer een stap achteruit.

    Dat 18 dan nu meteen zo goed aanvoelt en het meeste gewoon lijkt te kloppen, is goed nieuws; 2 prima voetbalgames, beide doen verschillende dingen beter dan de ander, maar eigenlijk kun je dit jaar geen miskoop doen. Prima toch!?
     
    Nol vindt dit leuk.
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar je snapt toch wel dat, net als met elk ander product, het om meer dan 1 aspect draait? Ik wil hier verder geen fifa / pes discussie ontketenen want ik heb echt jaren lang nonstop pes gespeeld, maar fifa biedt echt een veel beter product dan pes. Dus ik vind roepen dat fifa weer 'aanhaakt' terwijl je puur kijkt naar gameplay heel krom.

    Daarnaast ben ik het er totaal niet mee eens. Ik heb ipv fifa 16 maar pes 2016 gekocht, en die weer na 4 maanden weggedaan want het was onspeelbaar vanwege de gruwelijk slechte keepers en het onvermogen om een redelijk potje online te spelen. De gameplay was lekker ja, maar daar had ik uiteindelijk geen moer aan.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En wat vind je nu van de keepers, Dyonko? Stuk beter hè?
     
  16. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je een doelman een save ziet doen in Pes is dat zoals in het echt, met fifa heb je dat toch niet, gisteren trouwens alweer 4 keer lat, voor mij is Pes gewoon voetbal, ik koop fifa meestal voor online.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik precies hetzelfde. Ik koop FIFA voor Pro-clubs en PES voor alle andere modi. In pro clubs zijn jammer genoeg de andere twee spelers waarmee ik speelde gestopt, dus ik moet op zoek naar een andere club met FIFA 18... Speel jij ook Pro clubs, Proevo?
     
  18. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja meestal met 2-3 man maar na een paar maanden ben ik dat beu en speel ik dat weer nen tijd niet, zal u straks toevoegen anders.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, voeg maar toe onder hanterp. Meestal speel ik de tweede helft van de avond, zo vanaf 22.00 uur. Soms vroeg in de avond. Ik neem aan dat je op de Xbox speelt?
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Het is jammer dat het eigenlijk 2 verschillende games zijn. Ik heb geen zin om ze alle 2 te kopen. Moeilijke keuze dan
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina