Daar merk ik bij jou heel weinig van, of je had een heel slecht startpunt. Inb4: Je startpunt lag zeker in de achterhoek ofniet?
Kimi is een beetje zuur deze week. Weet niet of het te maken heeft met zijn nieuwe volwassen bestaan. Misschien roept hij binnenkort constant: vroeger was alles beter. Zonder creditcard en alles.
Bij mij niet hoor, heb de game al gedownload en al geprobeerd of ik hem kan opstarten maar dat zal echt pas volgende week vrijdag worden vrees ik.
Afzwakken? Afzwakken?!? Man, ik doe geen oog meer dicht. Krijg niets meer gedaan. Laat alles uit m'n handen vallen. Ga van manie naar depressie en weer terug. De komende week zal een ware lijdensweg zijn. Maar, daarna komt de verlossing, ware ik een martelaar! Dus.... Joh, we zullen zien
Kan ik m'n Xbox ook weer eens aanslingeren voor dit spel. Loop gewoon vrijdag aanstaande de Intertoys binnen en pik 'm daar op, de standaard editie welterverstaan. Zuig ik weer van hier tot Tokio kan ie altijd weer op marktplaats. Nee zonder gekheid dat verwacht ik niet, gewone paupers met een controller kunnen er ook wel mee uit de voeten van wat ik begreep. En ik leg mijn persoonlijke ambities laag, heel laag dus dan valt 't allemaal wel mee Enige jammere is dat "we" dan nóg eens 6 weken moeten wachten op de One X. Wat is de resolutie van deze game op de One eigenlijk? 900 of 1080p?
Enige jammere is dat "we" dan nóg eens 6 weken moeten wachten op de One X. Wat is de resolutie van deze game op de One eigenlijk? 900 of 1080p? Ga maar uit van 900 op een gewone One. Hopelijk wel locked 30 fps minimaal. Heb er eigenlijk nog niets over gehoord of opgezocht dus is maar een gokje.
Dat zou ook wel weer een stunt zijn. Is de game technisch eindelijk in orde, loopt 'ie voor geen meter op de Xbox one non-X Zit je nog steeds bij de concurrent? Want dan mag je van mij gewoon de hele dag vrij nemen hoor