1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb net 3 potjes Myclub gespeeld.

    En ik zie mensen al met spelers als Bale, Vidal, Robben, Buffon etc etc

    Volledige teams met allemaal toppers. Vrij vreemd voor een spel die net een dag uit is.

    En ik moet het doen met facking Joe Allen en Jesse Lingard... de rest allemaal white ball players :+

    Wel grappig om met Bolt in je team te spelen trouwens. :D

    Snel is hij zeker, alleen heeft hij een balbehandeling als een wijf met hoge hakken.
     
  2. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Brakke demo? Ik vind deze beter dan vorige jaren. Heb dit jaar meer dan 10 wedstrijden gespeeld (andere jaren na 2 of 3 al weer klaar mee).

    Demo is niet echt soepel en spelers reageren soms niet of heel traag.
    Wederom op basis van de demo heb ik besloten om geen PES te kopen.

    Had wel weer af en toe het PES gevoel, maar niet continu.
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Is dat leuk om te spelen MYCLUB? wilde dat eigelijk vorig jaar al spelen maar nooit aan toegekomen door mn ML verslaving haha xd
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Framerate kakt toch af en toe wat in bij voorzetten vanaf de zijkant. Hopelijk patchen ze dat nog, had ik in de demo geen last van...
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind het wel wat hebben ja.
    In het begin lijk het wel of je met de plaatselijke FC speelt.
    Maar als je eenmaal een team hebt met een teamspirit van 90+ en allemaal black ball players, dan heb je het na een tijdje wel gezien.

    As je de MyClub nog nooit heb gespeeld, is het zeker het proberen waard. Heb MyClub voor het eerst gespeeld bij PES 2016. En vond het toen best verslavend.

    Maar ja, sowieso ML > MyClub

    Haha, net tegen iemand gespeeld met een voorhoede Bolt --- Messi -- Maradonna

    Uiteindelijk toch stand weten te houden (1-1) met mijn Jupiler League verdediging :+
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2017
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Had gezegd dat ik m niet direct zou halen. Vandaar....
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Lekker pik !;)
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vrouwtje slaapt, en ik dacht nog even PES aanslingeren

    Heeft blijkbaar goed uitgepakt.
    First Trial Online cup gewonnen (hattrickje van Bolt) en weer wat GP op de bank.

    Bal opening gedaan

    En....



    Shirtje staat hem goed :D

    In PES 2016 is het me nooit gelukt om hem in mijn team te krijgen.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ook gekocht.
    Wel raar dat Neymar nog op de cover staat.
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ook hier in huis, demo is idd heel anders dan de retail versie. Online paar keer afgeslacht, wie wil kan me verder helpen en me wat trucjes leren. Speel hem op PS4, mijn PSN iD is:

    AgentSmithNL
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb gisteravond een paar potjes gespeeld. Lijkt weer wat meer op de beta, dar gevoel heb ik iig.

    Spelers hakken nog veel veel, maar er is wel duidelijk verschil tussen de 3 en 5 sterren teams. Dat vind ik goed. Bij 17 was dat verschil nog wel eens zoek en speelde zelfs Willem II bij wijze van spreken een prima pot tegen Barcelona. Nu met PSG en Napoli tegen wat 3 sterren teams gespeeld en dan speel je ze helemaal zoek. AI max 1 schot op doel. Ze proberen t dan met een lange bal, maar je verdediging is dan duidelijk in het voordeel.

    Grafisch in de meeste gevallen erg goed. De grasmat is hierbij wel bepalend.
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gisteren ook de game in huis gehad, daarna even dankzij @Tyrant de option file erop gegooid en dat werkt net altijd iets beter.

    Een game in de ML met PSG begonnen, even aankijken hoe en wat er allemaal is veranderd in de ML, volgens mij behalve de looks helemaal niets.
    Er is wel een nieuwe optie met als in uitdaging of klassiek, met de uitdaging moet je je net wat meer bewijzen met je team en is de kans op ontslag vele malen groter.
    Deze uitdaging aangegaan met PSG en de visie om met PSG de nummer 1 club te maken.

    Heerlijk aanval al natuurlijk met Neymar/Cavani/Mbappe afwisselend met Di Maria/Draxler/Moura (in de minder belangrijke wedstrijden)

    De supercup gewonnen tegen As Monaco met 3-2 door een doelpunt in de laatste 10 minuten van Mbappe :)
    Daarna de competitie begonnen, ik merkte dat de taktiek op een of andere manier niet echt lekker werkte, mijn eerste wedstrijd (in de competitie) werd gelijk gespeeld en echt de bovenliggende partij was ik niet, de 2de wedstrijd was een magere 1-0 tegen Nice.

    Toen heb ik het systeem iets aangepast van 4-2-4 (standaard) naar 4-3-3 met druk zetten van de hele groep (ala Petertje Bosz) en hoog defenisive druk zetten.
    Hierna ging het pas echt lopen, Benfica werd weggespeeld en 6-1 vernederd, ook Bordeaux (4-0) en Toulouse (5-1) werden weggespeeld, Cavani is op dit moment topscoorder met 10 goals in 7 wedstrijden.
    Nadeel is het enorme risico die je loopt met counters, vaak genoeg gehad dat ik gewoon te laat was met druk zetten waardoor zij kans op kans kreeg een wedstrijd tegen Bordeaux had als eindstand 5-3.

    Het loopt voor mijn gevoel eindelijk goed, met heerlijk voetbal, enige wat ik echt nog zo gaar vind zijn de overtredingen, dit haalt echt wel wat fun bij de game weg bij mij, duidelijke overtredingen zonder voordeel worden niet bestraft.
    Ik hoop dat ze hier echt snel een patch voor uitbrengen, de scheidsrechters hoeven voor mij echt niet allemaal strikt te zijn, er mag zelfs variatie hier in zijn (zoals je vroeger weleens had in de ISS serie) van erg streng naar veel door laten gaan.

    Maar nu kan de scheidsrechter er gewoon beter niet staan.

    Maar in ieder geval, de game speelt lekker, en ik ben blij dat ik hem gehaald heb, hier ga ik wel wat uurtjes aan besteden.
     
    hotymoty14 en WinterBase vinden dit leuk.
  14. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit het online? Even co op gedaan en dat is wel fun, alleen Ronaldo is niet te stoppen.
     
  15. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Zijn er al ergens gratis option files te vinden?
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja, Tyrant had er een geplaatst 2 pagina's terug.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Ruben als je naar Youtube gaat en PES2018 option file intypt komen er zat te voorschijn of pes-patch ;)
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Al een uur bezig met die option files, schijnt macOS alle files te duplicaten waardoor ze niet meer werken...
    Uiteindelijk via bootcamp met Windows op een USB stickie gezet werkt het meteen :+.

    En wat een tering slechte soundtrack trouwens, kun je die ergens uitzetten oid?
    Net alsof ik 24k magic van Bruno Mars niet al veel te vaak heb gehoord =(=(=(=(.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nice pak mijn eerste potje Online Divisions Ajax.
    Moet ik tegen Feyenoord :+.
     

Deel Deze Pagina