Zou op zich wel apart zijn. Zo groot waren de verschillen niet tussen de PS4 en XB1 versie van PC1. Resolutie uiteraard, maar daar viel - naar mijn mening - prima mee te racen. Maar goed, we zullen zien. Dan maar de cup uitstellen tot dat de Xbox One X leverbaar is
Xbox- en simracing gerelateerde websites zullen ongetwijfeld wat meer invloed hebben, en ze wellicht wel krijgen. Maar mainstream media lijken het vooral met de PS4-versie te moeten doen, ja. Het hoeft niets te betekenen hoor, er zijn genoeg uitgevers die hetzelfde principe uitvoeren, en de Xbox-versie gewoon prima is. Soms blijkt het achteraf wel een bewuste keuze te zijn geweest, zoals bij Mass Effect Andromeda.
Heeft vvv niet al een preview voor de xbox online staan? Die is meestal wel aardig up to date met verschillende versies van racegames
Ik slaap prima. Maar dat komt omdat ik al 3 Project Cars heb, ééntje extra slaap ik niet meer slecht van
Geinig.. blij met de PRO, https://www.gtplanet.net/forum/thre...ember-22nd-2017.342814/page-229#post-11942995
Ook erg leuk, https://www.gtplanet.net/pirelli-world-challenge-confirmed-project-cars-2/ Pirelli World Challenge Confirmed for Project CARS 2
van Ian Bell: "And we are 1080p (dynamic), but never locked for many reasons I've outlined before - Our physics and rendering are completely decoupled and live bridged. So if our frame rates drop to say 40's in heavy rain, 32 cars, mixed field, dynamic weather and time of day, the physics continue to tick at 600 hz. We also have no stutter or tearing to talk of. I think it's by far a better solution than borking the content in terms of detail or features to hit a 'fixed 60' that has no effect on physics."
Hmm weet niet precies wat dat betekent maar klinkt als:" in de regen of bij veel auto's in beeld ziet de game er niet uit, kakt de framerate in, maar wordt nog wel 60* per seconde de bandentempratuur (her)berekend. En dat is een feature, geen glitch. "
Hij zei het in verhouding tot FM7 die wel locked 60 fps is maar geen dynamisch physics model heeft zoals Live track 3.0. En we kunnen maar met 16 man online dus dan zal het >50 fps blijven in de regen. In PC1 bleef het trouwens vrij constant (digital foundry had een regenrace in Monaco waar de framerate af en toe richting de 50 gaat met veel auto's in beeld dus dat valt nog wel mee.
Het zal wel over de reguliere Xbox one gaan. Beetje onzinnig om op dit moment over de One X versie te gaan praten als dat ding nog niet eens uit is. Hmm de Pro draait op dit moment dus op 1440p met een hoop grafische verbeteringen tov de standaard PS4 en Xbox. Netjes en te verwachten. Als ik een gokje mag gaan wagen zal de One X 1800p gaan worden met dezelfde of nog iets hogere grafische instellingen. Iets in mij zegt mij dat we geen native 4K hoeven te verwachten op de One X vanwege alle physics elementen die op de achtergrond draaien, meer dan bij Forza 7. Prima allemaal, ik doe het ervoor. Blijft kut dat we daar de eerste 6 weken nog geen gebruik van kunnen maken
Erm, dat is verre van de ervaring die ik met PC1 heb. Als ik die race nu zou recreëren, kan je met het blote oog makkelijk zien dat de fps onder de 30 duikt. No way dat die op de Xbox stabiel op 50 zou draaien.