Als je legendary mods heb (waarschijnlijk heb je er 1 of 2 door normal gameplay) dan schiet je al wat power omhoog. Die moet je in je gear en wapens zetten. Wat weekly milestones doen voor luminous engrams. En dan weer public events voor blauwe engrams zo moet je wel tot 280+ kunnen komen
Deze game ook de moeite waard, als je door drukte niet al te vaak kan spelen, en 75 a 80% ik solo speel?
Wel jammer dat je bij de wapens maar één perk kan veranderen en de scopes. Die mini tool schiet wel erg lekker.
Ik doe mijn best. Gaat niet bepaald makkelijk als mensen uitvallen zoals ik al aangaf ik zie graag nog een capabele 6e vaste raidmember erbij komen. Dat lfgen maakt het er niet makkelijker op. net ook weer 1,5 uur die Boss geprobeerd, maar niemand mag fouten maken. Daarnaast moet de raid gecleared worden met minstens 3 clanleden van de 6. Anders telt het sowieso niet. Nawa's groepje was nog niet eens tot de Boss gekomen, dus nog even geduld voor de engram. Dit weekend gaan we hem clearen. Ergste nu nog is om te moeten werken terwijl je met aan het raiden was. Ik denk nu nog steeds aan die dikzak. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
@Maddmonkey : Zit nu even op een ander adres, ben pas laat thuis vermoed ik, maar wou je nog even vragen of je mijn invite voor de clan al geaccepteerd hebt? Geen haast bij, ben pas net level 9. Moet nog wat PE doen tot level 11 om verder te kunnen met het verhaal. Had ook gelijk de vraag of mede spelers mee kunnen joinen in het verhaal of niet? Ik red me er wel mee, zo moeilijk is het niet, maar voor het geval ik te ver achter ga lopen. Heb gewoon zin in level 20 en gearen, waar het om draait in MMO's ook, vandaar ook dat ik zo graag in de clan wil. Uiteraard ben ik ook meer dan bereid in noodgevallen mensen te helpen als ik zover ben. Gamertag is nog altijd Menorius.
Hoi lieve Xbox vriendjes! Ik ben een complete noob in Destiny. Maar ik zou wel een poging willen doen aan deeltje 2. Is dit deel nog geschikt voor complete noobs zoals ik? Groetjes, Reck
Zoek nog wat PS4 mensen die zin hebben om in de avonduurtjes wat te ouwehoeren en te gamen Voeg me maar toe! Smok3y_jay85
Verhaal en alles wat je in je eentje kan doen is makkelijk, prima om mee in te komen. Strikes, crucible, wat de MP is en raids moet je veel meer skills voor hebben en veel meer voor samenwerken. Ook mag je in dat laatste veel en veel minder fouten maken. Als je de MP uit Destiny I niet gewend bent, dan staat je nog wat te wachten. Strikes kun je alleen inkomen als je het juiste level hebt, voor raids geld hetzelfde. Strike kun je inkomen via een MM systeem, raids en weekly's niet dacht ik. In ieder geval hoef je voor alles wat je solo kan doen geen skills te hebben. Pas op voor world events, daar kun je zo in belanden en heb je doorgaans wel een man of 2, 3 extra voor nodig, zeker de heroic public events. Succes ermee!
Met een groep LFG'ers zonder ervaring van de hele raid tot aan calus gekomen Gaat nog beter dan met mn eigen groepje
Iemand zin om dat Clan gebeuren iets meer uit te leggen? Want als ik het goed begrijp krijgt iedereen raid gear zolang je maar in de clan zit? Ik zit in de ps4 clan, RAIDXBW maar ik zie net dat daar maar 3 leden in zitten Maar als je voor niks de gear krijgt dan ga ik juist liever niet in een clan. Ben nog lang niet raid ready en zit helemaal niet te wachten op gear die ik niet zelf heb verdiend....
Ach, Easy first try lukte het. Na in totaal zo'n 9-10 uur wipen. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk